آزادیخواه: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکنون در حد شعار بوده


آزادیخواه: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکنون در حد شعار بوده

عضو فراکسیون روحانیت مجلس، گفت: اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تاکنون در حد شعار بوده و لازم است تا شورای عالی انقلاب فرهنگی در سطح حاکمیتی و شورای فرهنگی، عمومی در سطح دولت اجرای این بیانیه را مورد پیگیری قرار دهند.

به گزارش افکارنیوز،

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب درباره گام دوم انقلاب، گفت: متأسفانه عمل به گام دوم تنها در حد شعار بوده و جز اینکه در شعارهایمان آن را مطرح می‌کنیم در حوزه اجرا عملیات مدون سازمان‌یافته‌ای در این باره انجام نشده است.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: متأسفانه پیش از این هم سیاست‌های کلی رهبر معظم انقلاب درباره جمعیت، نظام اداری و موضوعات مختلف دیگر روی زمین مانده و به درستی اجرا نشده است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: درباره اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم باید شورای عالی انقلاب فرهنگی در سطح حاکمیت جریان‌سازی برای این منظور را آغاز کند و در حوزه دولتی مجموعه‌هایی مثل شورای فرهنگی،‌ عمومی این مسؤولیت را انجام دهند.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: مواردی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر آنها تأکید داشتند همچون جوان‌گرایی، استکبارستیزی، امید به آینده و ... باید اجرایی و در لایه‌های مختلف برنامه‌ریزی‌های آموزشی، پژوهشی و اجتماعی گنجانده شود.

وی در پایان گفت: باید سیاست‌های کلی جمعیت از طریق ستادهایی که تعیین می‌شوند به طور جد و منسجم مورد پیگیری قرار گیرند و ما شاهد اجرای این سیاست‌ها در سطوح گسترده در کشور باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها