جشنواره دانش‌آموزی مهدوی «مصباح الهدی» برگزار می‌شود


 جشنواره دانش‌آموزی مهدوی «مصباح الهدی» برگزار می‌شود

جشنواره دانش‌آموزی «مصباح‌الهدی» با موضوع «دوست خوب من» و محوریت رفاقت دانش‌آموزان با امام زمان(عج) برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، جشنواره دانش‌آموزی «مصباح الهدی» با همکاری آموزش و پرورش و با موضوع «دوست خوب من» که ناظر بر رفاقت و انس نسل نوجوان و جوان با امام زمان(عج) است، برگزار می‌شود.

تواشیح، مدیحه‌سرایی، همخوانی دعا‌های مهدوی همچون عهد، فرج و سلامتی امام زمان(ع)، سرود، نمایش، پرده‌خوانی، شعر، دل‌نوشته، خاطره اولین حضور در جمکران، خوشنویسی احادیث مهدوی، تذهیب ادعیه و روایات مهدوی، وبلاگ نویسی، نماهنگ، طراحی پوستر، نقاشی، خطابه و کنفرانس از محور‌هایی است که علاقه‌مندان می‌توانند، در آن‌ها به رقابت بپردازند.

این جشنواره از ۹ ربیع‌الاول، همزمان با ایام آغاز ولایت و امامت حضرت حجت(عج) آغاز شده، بنابر تقویم تعیین شده، ۲۲ بهمن‌ماه، آخرین مهلت ارسال آثار به آن و ۱۵ اسفندماه، زمان ارزیابی و داوری آثار است. آثار برتر هفتم فروردین ۹۹ به صورت نمایشگاه در معرض دید زائران مسجد مقدس جمکران قرار می‌گیرد.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره ۲۲ بهمن‌ماه سال جاری، اعلام شده است. علاقه‌مندان برای ارسال آثار می‌توانند به سایت مسجد مقدس جمکران به نشانی www.jamkaran.ir مراجعه یا نرم‌افزار «شمیم جمکران» را در روز‌های آینده از کافه بازار دانلود و از آن طریق، ثبت نام کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج