شهید آملی: در مقابل ما یزیدیان تاریخ ایستاده اند


شهید آملی: در مقابل ما یزیدیان تاریخ ایستاده اند

کرج – ایرنا – شهید «علیرضا آملی» یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس در استان البرز در بخشی از وصیت نامه خود آورده که بدون شک جبهه ها امروز کربلای اباعبدالله الحسین (ع) است و در مقابل ما یزیدیان تاریخ ایستاده‌اند.

شهید علیرضا آملی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۴۵ در خانواده‌ای مذهبی در کرج دیده به جهان گشود.

این شهید پس از گذراندن دوران تحصیل خود و سپری کردن دوران سربازی به صورت بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافت و در سن ۲۰ سالگی و در تاریخ ۱۹ دی ماه سال ۱۳۶۵ در آبادان شربت شهادت نوشید.

شهید آملی در بخشی از وصیت نامه خود نوشته است که انقلاب اسلامی نهالی است که با خون بهترین فرزندان قرآن و اسلام آبیاری شده است.

انقلاب اسلامی نهالی است که بذر آن را اباعبدالله (ع) در کربلای معلی در دل تمام آزادگان و مومنان کاشت و از آن تاریخ تا به حال بارها و بارها روباه صفتان و گرگان در لباس میش و خفاشان شب پرست در پی آن بوده و هستند که این نهال را از بین ببرند.

ولی در هر زمان و مکانی عده‌ای قلیل و گاه بی‌شمار برخاستند و با اهدای خون سرخ خود چون شمع سوختند تا دیگران در روشنایی باشند.

امروز که خورشید از پس ابرهای سیاه پرتوافشانی می‌کند و دشت‌ها و صحراها را لاله‌زار می‌کند، دنیای مستضعفان چشم به این پناهگاه دارند، دیگر نه جایی برای کرکسان شب پرست و نه جایی برای گرگان در لباس میش می‌باشد.

برادران و خواهران، خداوند ما را عبث و بیهوده نیافریده و برای ما رسالتی بزرگ تعیین کرده و همه ما در معرض امتحان الهی قرار می‌گیریم و این معرکه جنگ بهترین محک برای شناخت افراد می‌باشد.

در طول انقلاب جناح‌های منافق که خود را در پشت پرده‌های فریبنده مخفی کرده بودند، رسوا و آشکار شد و در طول جنگ هم همینطور.

برادران! بدون شک جبهه ها امروز کربلای اباعبدالله الحسین (ع) است و در مقابل ما یزیدیان تاریخ ایستاده‌اند.

راستی ما از کدامین اصحاب هستیم در محشر، اصحاب الشمال؟ اصحاب یمین؟ و یا چه؟ آخرت را به دنیای فانی نفروشیم.

پیکر پاک شهید آملی در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) حصارک کرج آرام گرفته است.

استان البرز پنج هزار و ۲۵۰ شهید دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

در استان البرز ۱۶۷ گلزار شهید وجود دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)