محمدیان: رکورد پرتاب‌گران ایرانی افت فاحشی کرده است


دارنده نشان برنر پارا دوومیدانی 2019 جهان می‌گوید: رکورد پرتاب‌گران ایرانی در این رقابت‌ها افت فاحشی داشت.

سجاد محمدیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اختلاف رکوردها در رقابت‌های پارا دوومیدانی قهرمانی جهان خیلی نزدیک و سطح رقابت‌ها بالا بود.

وی که در پرتاب وزنه کلاس ۴۲F با رکورد ۱۴ متر و ۳۹ سانتی‌متر سوم شد و سهمیه پارالمپیک توکیو را به دست آورد، افزود: رکوردم نسبت به جاکارتا ۸۰ سانتی‌متر کاهش داشت که این مقدار برای پرتاب وزنه خیلی است.

محمدیان با بیان اینکه امسال هیچ‌گونه حمایتی از ما در سطح ملی نشد، افزود: نه حقوق داشتیم و نه اردو و به حال خودمان رها شده بودیم و رکوردهای پرتاب‌گران ایرانی نسبت به رقابت‌های قبلی افت زیادی داشته است.

این ورزشکار لرستانی با بیان اینکه در این رقابت‌ها هدف‌مان فقط کسب سهمیه بود، اضافه کرد: ورزشکاران ایرانی در بیشتر کلاس‌ها حتی به رکوردهای قبلی نزدیک هم نشدیم و این نشان می‌دهد که یک جای کار مشکل دارد و مسئولان باید ریشه‌یابی کنند.

وی با بیان اینکه ورزشکارهای سایر کشورها پیشرفت کرده‌اند، افزود: ورزشکاران اماراتی که تا کنون مدالی کسب نکرده بودند در این رقابت‌ها چندین نشان کسب کردند و برخی از ورزشکارهای کشورهای مختلف رکوردهای خوبی نسبت به رقابت‌ها قبلی به ثبت رساندند.

محمدیان تاکید کرد: اگر بی‌توجهی‌ها ادامه داشته باشد قطعاً به مشکل خواهیم خورد. ما حتی وسیله پرتابی استاندارد نداریم و در مجموع با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان لرستان، تصریح کرد: سید علی کریمی، چون خودش ورزشکار بوده ما را درک می‌کند و خیلی حمایت کرده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی