مخالفت باشگاه ترکیه‌ای با ادامه حضور صیادمنش در اردوی تیم ملی امید


مخالفت باشگاه ترکیه‌ای با ادامه حضور صیادمنش در اردوی تیم ملی امید

ایران اکونومیست- مهاجم تیم ملی فوتبال امید به دلیل مخالفت باشگاه استانبول اسپور امکان حضور در بازی تدارکاتی برابر تیم المپیک قطر را نخواهد داشت.

مخالفت باشگاه ترکیه‌ای با ادامه حضور صیادمنش در اردوی تیم ملی امید

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اللهیار صیادمنش در این خصوص گفت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها به تیم المپیک اضافه شدم و در کنار بچه‌ها بودم. ما دو مسابقه برابر اندونزی انجام دادیم که متاسفانه نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. البته فکر می‌کنم بچه‌ها به هماهنگی بیش‌تری نیاز دارند و شرایط به گونه‌ای است که نمی‌توانیم مدت زیادی در کنار هم باشیم. امیدوارم این هماهنگی در اردوی آخر ایجاد شود. بچه‌ها و کادر انگیزه زیادی دارند و همه با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. امیدوارم بتوانیم تا شروع مسابقات به هماهنگی و آمادگی لازم برسیم.

مهاجم تیم المپیک اضافه کرد: بازی با قطر می‌تواند مسابقه بسیار خوبی برای تیم ما باشد. البته باشگاه استانبول اسپور با حضور من در این مسابقه مخالفت کرده چون خارج از زمان فیفا دی برگزار می‌شود هم‌چنین بازی‌های حساسی در پیش داریم و از من خواستند طبق برنامه قبلی به باشگاه برگردم. امیدوارم بچه‌ها در این بازی هم موفق باشند و در اردوهای بعدی باز هم به تیم اضافه شوم.

ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403