امدادرسانی به 209 خودرو گرفتار برف در گیلان


امدادرسانی به 209 خودرو گرفتار برف در گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اسکان 60 نفر مسافر در محور اسالم به خلخال در راهدارخانه های استان طی 24 لغایت 27 آبان خبر داد و گفت: 209 مورد امدادرسانی به خودروهای در راه مانده نیز انجام شد.

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش برف در محورهای کوهستانی، اکیپ های راهداری استان با آمادگی لازم از ساعات اولیه بارش در محورهای شریانی استان حضور داشته و نسبت به اجرای بیش از ۱۲۴۵ کیلومترباند برفروبی محورهای کوهستانی استان از ۲۴ لغایت ۲۷ آبان اقدام کردند.

وی با بیان اینکه بارش برف در محورهای کوهستانی به بیش از ۶۰ سانتیمتر رسیده است، گفت: اکیپ های راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محورهای مذکور مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه ۵۳ اکیپ راهداری با ۵۱۷ نفر نیروی راهدار و با استفاده از ۳۲۱ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۸ راهدارخانه استان مستقر و آماده خدمت رسانی هستند، تصریح کرد: گیلان ۲۰ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار دارد.

نازک کار از اسکان ۶۰ نفر مسافر در محور اسالم به خلخال در راهدارخانه های استان طی مدت مذکور خبر داد و گفت: ۲۰۹ مورد امدادرسانی به خودروهای در راه مانده نیز انجام شد.

وی با بیان اینکه برفروبی در محورهای کوهستانی شهرستان رودبار، سیاهکل، املش و شفت ادامه دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر کلیه محورهای اصلی و فرعی استان به جز محور پونل - خلخال باز است و تردد جریان دارد، اما به همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

این مقام مسئول از مردم خواست ضمن پرهیز از مسافرت های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر، حتما پیش از برنامه ریزی برای سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها از وضعیت راه های استان مطلع شوند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته