16 تیم حاضر در پلی آف مقدماتی یورو 2020 +جدول و نحوه صعود


16 تیم حاضر در پلی آف مقدماتی یورو 2020 +جدول و نحوه صعود

16 تیم همچنان شانس حضور در مسابقات یورو 2020 را دارا هستند و 4 تیم از بین این 16 تیم مجوز حضور در مسابقات را کسب خواهند کرد.

به گزارش مشرق، تکلیف ۲۰ تیم صعودکننده به مسابقات یورو ۲۰۲۰ معلوم شد و ۱۶ تیم حاضر در مرحله پلی آف این مسابقات برای کسب ۴ سهمیه باقیمانده مشخص شدند.

اتریش، بلژیک، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، انگلیس، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، پرتغال، روسیه، اسپانیا، سوئد، سوئیس، ترکیه، اوکراین و ولز تاکنون صعودشان به مرحله نهایی مسابقات مسجل شده و ۴ تیم دیگر به این جمع اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

۲۰ تیم صعودکننده به یورو ۲۰۲۰ +عکس

۱۶ تیم حاضر در مرحله پلی آف
گروه A ایسلند بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی*
گروه B بوسنی و هرزگووین اسلواکی جمهوری ایرلند ایرلند شمالی
گروه C اسکاتلند نروژ صربستان بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی*
گروه D گرجستان مقدونیه شمالی کوزوو بلاروس
*از بین چهار تیم بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی، بر اساس قرعه کشی یک تیم در گروه C و سه تیم دیگر در گروه A قرار خواهند گرفت.

نحوه برگزاری مرحله پلی آف

در هر گروهی، هر تیمی که بالاترین رنکینگ را داشته باشد در خانه میزبان تیمی خواهد بود که از نظر رنکینگ چهارم باشد. همچنین کشورهایی که در رنک ۲ قرار دارند میزبان کشورهایی خواهند بود که در رنک سه هستند. برنده این دو دیدار در فینال به مصاف هم خواهند رفت که میزبان فینال مذکور طبق قرعه کشی از قبل مشخص خواهد شد.

در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذر ۱۳۹۸) قرعه کشی مرحله پلی آف مقدماتی یورو ۲۰۲۰ انجام خواهد شد. طی این قرعه کشی وضعیت چهار کشور بلغارستان/اسراییل/مجارستان/رومانی روشن خواهد شد و همچنین میزبان فینال هر گروه نیز روشن خواهد شد.

در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۲۰ مرحله نیمه نهایی و در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۲۰ فینال هر گروه برگزار خواهد شد و تیم های قهرمان هر گروه مجوز حضور در مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ را به دست خواهند آورد.

منبع: طرفداری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش