مه غلیظ در آزاد راه کرج - قزوین


مه غلیظ در آزاد راه کرج - قزوین

کرج - ایرنا - رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه کاهش دما، بارش برف و باران در این استان، اکنون محور کرج - قزوین شاهد مه غلیظ هستیم.

سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که مه غلیظ از محدوده کردان تا محدوده الموت در این استان شده که به دلیل کاهش دید کندی تردد را به دنبال دارد.

بارش برف پراکنده در جاده کرج - چالوس از محدوده دیزین تا کندوان ادامه دارد که همراه داشتن زنجیر چرخ دراین محدوده الزامی است.

وی اضافه کرد: رانندگان با توجه به مه آلودگی و کاهش دید در عمق ۱۰۰متری با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند و تجهیزات لازم را نیز همراه داشته باشند.

گودرزی همچنین از رانندگان به ویژه در آزادراه ها خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین، در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ های بزرگ خودروهای خود را روشن نگه دارند.
رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگانی که قصد عبور از محورهای مختلف این استان را دارند ضمن تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت، اطلاعات لازم در مورد وضعیت جاده ها را از پلیس راه کسب کنند.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.
روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر جذاب خانم بازیگر فیلم آواز تهران بعد 33 سال / هنوز مجرد !! + بیوگرافی و عکس ها