عدم حضور داوری در انتخابات ‌والیبال/ کناره‌گیری افشاردوست و سعادتمند به نفع داورزنی/ منظمی انصراف داد


عدم حضور داوری در انتخابات ‌والیبال/ کناره‌گیری افشاردوست و سعادتمند به نفع داورزنی/ منظمی انصراف داد

مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال سرانجام پس از ماه‌ها بلاتکلیفی این رشته، برگزار شد.

به گزارش جی پلاس، پس از گذشت نزدیک به یک سال از اداره فدراسیون بدون رئیس، مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ایران سرانجام از ساعت ۱۰ صبح امروز (چهارشنبه) ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۸ آغاز شد. در حالی که وزارت ورزش در حال حاضر معاون ورزش قهرمانی ندارد، ریاست مجمع برعهده عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و همگانی وزارت ورزش است.

در ابتدای‌ مجمع تصمیم مسئولان برگزاری مجمع بر این بود که خبرنگاران از اتاق کناری سالن و از روی پرده سینمایی مجمع را تماشا کرده و پوشش خبری دهند، اما با تصمیم روابط عمومی فدراسیون، اهالی رسانه وارد سالن محل برگزاری مجمع شدند.

تا ۱۰ دقیقه باقی مانده به زمان برگزاری مجمع، همه کاندیداها به جز افشین داوری‌ وارد هتل المپیک‌ شدند و گفته می‌شود او قصد حضور در مجمع را ندارد.

بهنام محمودی، محمود افشاردوست، احمد سعادتمند، محمدرضا داورزنی، محمدرضا رشیدی، امیرحسین منظمی و افشین داوری ۷ کاندیدای این انتخابات هستند.

انصراف افشاردوست

در اواسط مجمع محمود افشاردوست پس از ارائه برنامه‌های‌ مد نظر خود، با اشاره به توانایی‌های بالای محمدرضا داورزنی ‌در بحث ریاست این فدراسیون، به نفع داورزنی از انتخابات کنار کشید.

مشکل فنی موجود در سیستم تهیه شده برای ارائه برنامه کاندیداها، باعث‌ شد که محمود افشاردوست برای دقایقی سخنرانی خود را قطع‌ کند تا مسئولان فنی مجمع این مشکل را برطرف کنند.

افشاردوست گفت: با توجه ‌به اعتقادی که‌ نسبت به توانایی بالای آقای داورزنی ‌دارم، به سود او از مجمع کناره گیری می‌کنم. ضمن اینکه توانایی آقای داورزنی برای همه اهالی والیبال آشکار است.

همچنین احمد سعادتمند نیز به نفع داورزنی انصراف داد.

رشیدی: قحط الرجال است که بخواهند دوباره برای کمک برگردند؟

کاندیدای مجمع انتخابات فدراسیون ‌والیبال گفت: دوستان در ۱۲ سال قبل برنامه‌های خود را ارائه کرده‌اند، مگر قحط الرجال است برگردند.

محمدرضا رشیدی یکی از کاندیداهای انتخابات والیبال، در جریان صحبت‌های خود گفت: کسانی ‌که قبلا در والیبال بودند در بخش نظارتی و قضایی جواب‌هایی داده‌اند که به همین دلیل معلوم است مسائل مبهمی وجود دارد. ضمن اینکه مگر قحط الرجال است که یکی بخواهد دوباره برگردد تا مشکلات توسط او برطرف شود. دوستان در ۱۲ سال گذشته همه برنامه‌های‌خود را ارائه کرده‌اند.

این صحبت‌های محمدرضا رشیدی باعث شد تا علی فتاحی دبیر مجمع به رشیدی اخطار دهد که بهتر است تنها برنامه‌های مد نظر خود را در قالب سخنرانی ارائه کند.

منظمی از حضور در انتخابات والیبال انصراف داد

همچنین در ادامه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون‌ والیبال، امیرحسین‌ منظمی دبیر سابق فدراسیون به عنوان آخرین کاندیدا برنامه‌های ‌خود را ارائه کرد، اما از حضور در مجمع انصراف داد.

او‌ گفت: بنده دانشگاهی هستم‌ و یک معلم که همه شما او را می‌شناسید. بهتر است پرسش و پاسخی خارج از این ۱۰ دقیقه‌های داخل مجمع داشته باشیم تا دیدگاه خود را نسبت به کاندیداها بازتر کنیم و سپس تصمیم بگیریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)