کودک و همسر، ابزاری برای عادی سازی انتقال مواد مخدر


یک قاچاقچی که برای عادی سازی، همسر و فرزند خود را ابزاری برای عدم شناسایی توسط پلیس قرار داده بود، دستگیر شد. به گزارش میزان،‌ سرهنگ رامین یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: فردی که تلاش می‌کرد...

یک قاچاقچی که برای عادی سازی، همسر و فرزند خود را ابزاری برای عدم شناسایی توسط پلیس قرار داده بود، دستگیر شد.

به گزارش میزان،‌ سرهنگ رامین یوسف وند رئیس پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: فردی که تلاش می‌کرد در پوشش خانوادگی، چندین کیلوگرم مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به پایتخت انتقال دهد، دستگیر شد.

وی در تشریح ماجرا ادامه داد: این فرد با خودروی سواری خود به تهران آمده بود و ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از او کشف شد. همچنین خودروی سواری مذکور توقیف شد.

وی افزود: این قاچاقچی، برای عدم شناسایی توسط ماموران پلیس و عادی سازی، در قالب یک خانواده اقدام به انتقال مواد مخدر کرده بود.

سرهنگ یوسف وند ادامه داد: در این خودرو همسر و کودک خردسال فرد هم حضور داشتند و به نظر می‌رسید این خانواده برای مسافرت به تهران آمده اند که با زیرکی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شدند.

رئیس پایگاه نهم پلیس گفت: در مجموع در هفته گذشته ۱۸ خرده فروش مواد مخدر و ۳ قاچاقچی دستگیر کردیم. همچنین ۴۰ معتاد متجاهر جمع آوری و به مراکز مربوطه انتقال داده شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج