مردم استان قزوین با آگاهی از آشوب‌ها عبور کردند


مردم استان قزوین با آگاهی از آشوب‌ها عبور کردند

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: مردم استان با بصیرت و آگاهی توانستند از میان آشوب‌ها و فتنه‌ها عبور کرده و درس تاریخی و عبرت آموزی به دشمنان بدهند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان قزوین با عنوان اخلاق و رسانه افزود: مردم استان قزوین در اعتراضات اخیر به سلامتی از فتنه عبور کرده و به برکت دستگاه‌های امنیتی، مسئولان و اصحاب رسانه به خوبی از مهلکه دشمن خارج شدند.
وی با بیان اینکه در این ناآرامی‌ها نقشه‌های پلید دشمنان برملا شد، اظهار داشت: مردم به وضوح مشاهده کردند که وزیر امور خارجه آمریکا از آشوب‌ها حمایت کرد و باز هم چهره واقعی آمریکا برای مردم نمایان شد.
عابدینی در ادامه سخنان خود به حضور در برنامه تلویزیونی ثریا در خصوص پرونده هفت سنگان اشاره کرد و گفت: فساد هفت سنگان قزوین بارها به دستگاه قضایی کشور منعکس شده و درحال پیگیری است و رسانه‌ها به جای تکرار مکررات در این پرونده، باید به دنبال کشف و عنوان کردن فسادهای جدیدتری باشند.
امام جمعه قزوین اظهار داشت: یکی از مهمترین رسالت‌ها در بین اصحاب رسانه بیان حقیقت‌ها و مبارزه با فساد است که به عنوان یک امر به معروف بزرگ محسوب می‌شود و بسیاری از بزرگان دین توصیه کرده‌اند که ترک معروف و امر به منکر از بدترین گناهانی است که یک مومن می‌تواند انجام دهد.
عابدینی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد واجب کفایی است و اگر همه برای انجام وظایف دینی بسیج نشویم، هرگز مبارزه با استکبار و نفاق شکل نمی‌گیرد و اهداف و آموزه‌های اسلامی محقق نمی‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین به خطبه ۱۹۳ نهج‌البلاغه پرداخت و یادآور شد: نشست‌های مرتبط با آموزه‌های نهج البلاغه باید به صورت مستمر برگزار شود تا ارتباط معنایی و کلامی به خوبی منتقل گردد.
برنامه اخلاق و رسانه به همت سازمان بسیج رسانه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه