به یاد گل زیبای «هادی» و «رقص دستمال کرملاچعب»


به یاد گل زیبای «هادی» و «رقص دستمال کرملاچعب»

تهران- ایرنا- پرسپولیس و نفت در حالی برای پنجمین بار به مصاف هم خواهند رفت که جدالشان در لیگ برتر هیچ‌وقت برنده نداشته است.

بعد از کش و قوس‌های فراوان، سازمان لیگ اعلام کرد که دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر روز جمعه از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

این پنجمین تقابل پرسپولیس و نفت در تاریخ لیگ برتر خواهد بود. نماینده مسجد سلیمان پیش از این در لیگ‌های چهاردهم و هجدهم به مصاف تیم پرطرفدار پایتخت رفته و حالا شاهد پنجمین رویارویی آنها خواهیم بود.

نکته جالب توجه این است که هر چهار مسابقه قبلی با نتیجه مساوی به اتمام رسیده و برنده‌ای نداشته است. دیدار نخست این ۲ تیم در هفته هشتم لیگ چهاردهم بود. جایی که حمید درخشان برای اولین بار روی نیمکت می‌نشست و جای علی دایی را گرفته بود. کیومرث چراغی در دقیقه چهار، نفت را پیش انداخت اما هادی نوروزی فقید، چند ثانیه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۵۶ به جای رضا حقیقی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه رضا محمدی را باز کرد و بازی با نتیجه یک بر یک در ورزشگاه آزادی به اتمام رسید.

دیدار برگشت ۲ تیم به پرگل‌ترین جدالشان تبدیل شد. این بار پرسپولیس کار را بهتر آغاز کرد و با گل‌های امید عالیشاه و علی علیپور در دقایق ۲۳ و ۳۵ از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه تیم زردپوش میدان با حمایت هواداران خود به بازی برگشت. بهرام احمدی در دقیقه ۴۳ فاصله را به حداقل رساند و رضا کرملاچعب، تعویض طلایی و ۱۷ ساله نفت که در دقیقه ۸۲ به زمین آمده بود در دقیقه ۹۳ کار را به تساوی کشاند و سوشا مکانی را تسلیم کرد. او پس از این گل به سبک بختیاری‌ها خوشحالی کرد و رقص دستمال را انجام داد. او مدتی بعد به پرسپولیس پیوست.

در لیگ هجدهم اما هر ۲ جدال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان با تساوی بدون گل تمام شد. هدایت پرسپولیس بر عهده برانکو بود و در سوی مقابل در بازی رفت عبدالله ویسی و در دیدار برگشت علیرضا مرزبان هدایت نفت را بر عهده داشت.

حال باید دید در پنجمین جدال پرسپولیس و نفت طلسم تساوی‌های این ۲ تیم شکسته می‌شود یا خیر؛ جالب است که نماینده مسجدسلیمان با هشت تساوی در این فصل رکورددار بوده است.

به یاد گل زیبای «هادی» و «رقص دستمال کرملاچعب»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی