تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟


مطیعی تهرانی تعبیر خواب چکمه را به نشانه زن قدرتمند و صاحب مال می داند که شوهرش به واسطه وی در زندگی به پیروزی های بزرگی دست خواهد یافت، همچنین برخی معبران چکمه را به معنای هیبت و قدرت مرد تعبیر می کنند. در ادامه تعابیر دیگر چکمه و کفش را از دیدگاه های معبران مختلف معرفی می نماییم. تعبیر خواب چکمه به روایت های مختلف معبران به طور کلی چکمه،...

مطیعی تهرانی تعبیر خواب چکمه را به نشانه زن قدرتمند و صاحب مال می داند که شوهرش به واسطه وی در زندگی به پیروزی های بزرگی دست خواهد یافت، همچنین برخی معبران چکمه را به معنای هیبت و قدرت مرد تعبیر می کنند. در ادامه تعابیر دیگر چکمه و کفش را از دیدگاه های معبران مختلف معرفی می نماییم.

تعبیر خواب چکمه به روایت های مختلف معبران

به طور کلی چکمه، پوتین، انواع کفش و گیوه پای افزار هایی محکم هستند که به منظور استفاده در راهپیمایی ها و پیاده روی های طولانی و سخت ابزار مناسبی می باشند، در مطالب قبلی با انواع تعبیر خواب حنا و تعبیر خواب غروب آفتاب، تعبیر خواب نامه و … آشنا شدید، اکنون در این مطلب می توانید با تعبیر رویای چکمه از دیدگاه معبران مختلف آشنا شوید.

تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟
تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟

تعبیر خواب از دیدگاه ابراهیم کرمانی

اگر کسی (مردی) در خواب ببیند، چکمه اش پاره شده است، تعبیر آن مرگ زنش است.

اگر خواب ببینید، دارای یک چکمه می باشید، یعنی به مقدار آن، صاحب مال و دارایی می شوید.

تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟

اگر کسی خواب ببیند، چکمه اش توسط دیگران پاره شد، بیانگر آن است که عده ای قصد زدن وی را خواهند کرد.

تعبیر خواب از دیدگاه ابن سیرین

اگر کسی خواب ببیند که صاحب پوتین است، به طوری که مسلح نباشد، تعبیر آن غم و اندوه می باشد، اما در صورتی که بیننده خواب مسلح باشد، بیانگر آن است که دشمن از وی پریشان و آشفته می باشد.

به طور کلی دیدن چیز های نو در خواب دارای تعابیر نیکویی می باشند، به جز چکمه که تعبیر دیدن چکمه کهنه بهتر است.

اگر کسی خواب ببیند که صاحب چکمه ای چرمی می باشد، نشانه آن است که با زنی ازدواج خواهد کرد.

اگر کسی خواب ببیند که قالب چکمه و یا قالب کفشی دارد، معنای آن بدست آوردن یک کنیزک (خدمتکار) می باشد.

تعبیر خواب از دیدگاه امام صادق (ع)

تعبیر دیدن چکمه ای که پا را اذیت نمی کند، دارای معانی زیر است :

زن خدمتکار کنیزک قوت زندگانی، معاش، معشیت پیروزی سود و منفعت

تعبیر خواب حضرت دانیال (ع)

دیدن چکمه در فصل سرد و زمستان خوب است، اما تعبیر دیدن آن در تابستان به معنای غم و اندوه می باشد.

تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟

تعبیر خواب مطیعی تهرانی

اگر کسی در خواب ببیند که چکمه (پوتین) پوشیده و در حال گره زدن بند هایش است، بیانگر آن است که به سفری پرتلاش خواهد رفت، همچنین تحولاتی در زندگی عادی اش ایجاد می شود که نیازمند پیگیری و فعالیت زیادی بوده، به طوری که وی را به انجام کار های بیشتر واخواهد داشت.

تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟

اگر کسی خواب چکمه یا پوتین لنگه به لنگه و تا به تا را ببیند، نشانه آن است که در انتخاب راه اشتباه کرده است و یا اینکه کسی به او خیانت خواهند کرد، بنابراین معنای خواب بیانگر این موضوع می تواند باشد که از راهی که در پیش داشته بازگردد و به فکر مسیر بهتری برای دسترسی به هدف باشد، زیرا اگر چه هدف خوب است، اما راه رسیدن به آن مناسب نمی باشد.

دیدن کسی که از شخصی، چکمه (پوتین) دریافت می کند، به نشانه حمایت و پشتیبانی از جانب دیگران می باشد، همچنین دادن چکمه به دیگران به معنای کمک کردن و یاری رسانیدن به آنهاست.

اگر کسی در خواب ببیند، کفش و پوتین وی به پای فرد دیگری می باشد، تعبیر آن فریب خوردن و از دست دادن محصول یا مالی که حاصل کار و تلاش وی بوده است.

در صورتی که بیننده خواب، کفش شخص دیگری را به پا کرده باشد، تعبیر آن بر عکس مورد قبلی می باشد.

تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟

دیدن چکمه در خواب به نشانه زن قدرتمند و صاحب مال است که شوهرش به واسطه وی در زندگی به پیروزی های بزرگی دست خواهد یافت، همچنین برخی معبران چکمه را به معنای هیبت و قدرت مرد تعبیر می کنند.

اگر کسی در خواب ببیند، پوتین کهنه پوشیده است، دلالت بر عدم موفقیت در انجام کاری می باشدف ضمن اینکه خواب وی با اندوه و غم همراه خواهد بود، اگر ببیند لباس های نو و تمیز به تن داشته، اما کفش هایش (پوتین) کهنه و مندرس است، معنی خوبی ندارد.

مطیعی تهرانی، تعبیر خواب پوشیدن پوتین و کفش نو را به معنای کنیزک جدید و خریداری آن از بازار برده فروشان می داند که این امر در گذشته مرسوم بود، اما به طور کلی دیدن پوتین در خواب به معنای توان و قدرت جسمی و روحی مردان است تا به وسیله آن به جنگ مشکلات رفته و مسیر های دشوار را بپیماید.

دیدن چکمه سیاه در خواب، نشانه بزرگی و شوکت است و چکمه زرد تعبیر غم و بیماری دارد، همچنین در صورتی که چکمه قرمز باشد، به نشانه هیجان و خشم و غضب خواهد بود، به طور کلی تعبیر رویای چکمه با رنگ های غیر متعارف نیکو نمی باشد، اما دیدن چکمه های قهوه ای در خواب به نشانه یک شانس بزرگ در آینده است.

خریدن پوتین در خواب بیانگر نیاز صاحب خواب است که برای دستیابی به آن به حمایت و کمک دیگران احتیاج دارد.

تعبیر خواب از دیدگاه لوک اویتنهاو

تعبیر پاک کردن چکمه در خواب به معنای عشق است. هدیه کردن چکمه به نشانه ضر و زیان می باشد. تعمیر کردن چکمه بیانگر انجام کار های خیر در آینده است. تعبیر چکمه دست دوم و کهنه، به نشانه آزار دیدن از طرف دیگران است. تعبیر رویای چکمه نو نشان از خبر های خوشایند دارد. اگر کسی خواب ببیند که چکمه می خرد، یعنی جاده در انتظار وی است.

تعبیر خواب از سرزمین رویا ها

تعبیر به پا داشتن چکمه نو، یعنی اینکه کار های کمی که پر سود نیز می باشد، در پیش رو دارید. دیدن چکمه های کهنه در خواب از دیدگاه سرزمین رویا ها، رو به رو شدن با مشکلات است. در آوردن چکمه های کهنه از پا در عالم خواب به معنای آن است که در اثر سهل انگاری و بی دقتی پول خود را از دست خواهید داد. همچنین دیدن چکمه های نو در خواب یعنی اینکه می توانید به شریکان خود اطمینان کامل داشته و به آنها تکیه کنید. اگر ببینید، دیگران کفش های نو پوشیده اند، به معنای خطر ناکامی در عشق می باشد.

تعبیر خواب از دیدگاه آنلی بیتون

اگر کسی در خواب ببیند که چکمه وی را شخص دیگری پوشیده است، به معنای داشتن رقیبی عشقی است که معشوق وی را به خود جذب کرده است.

تعبیر خواب چکمه, دیدن چکمه در خواب چه مفهومی دارد؟

تعبیر خواب پوشیدن چکمه نو، به معنای آن است که در انجام معاملات خود موفق خواهید شد و نیز ممکن است به نشانه آن باشد که سپرست خانواده درخواست دستمزد بیشتر از بیننده خواب داشته باشد.

در صورتی که کسی خواب چکمه پاره و کهنه را ببیند، بیانگر دامی است که برای بیننده خواب گسترده شده و نیز احتمال دارد به بیماری مبتلا شود.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!