فرمانده سپاه خراسان شمالی: مردم اجازه موج‌سواری اقتصادی را به دشمن نمی‌دهند


فرمانده سپاه خراسان شمالی: مردم اجازه موج‌سواری اقتصادی را به دشمن نمی‌دهند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مردم با بصیرت و ولایتمدار، بویژه در این استان، اجازه نمی‌دهند که دشمن در فضای مشکلات اقتصادی، موج‌سواری کرده و به اهداف خود دست یابد.

سرهنگ ابوالقاسم چمن عصر چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: مردم ما، همواره با بصیرت و هوشیاری، در مقابل بدخواهان ایستاده اند و با وجود فشارها و تحریم های اقتصادی، نگذاشته اند امنیت جامعه خدشه دار شود.

وی افزود: درست است که مشکلات اقتصادی وجود دارد، اما مردم ما می دانند، امنیت و وجود احساس امنیت، مهم تر از مسائل اقتصادی است.

وی درباره گلایه ها از افزایش قیمت ها، با تاکید بر اینکه اجرای سهمیه بندی بنزین طوری برنامه ریزی شده که سبب افزایش قیمت ها نشود، گفت، خلاءها در این زمینه پر شده است، ۶۰ میلیون نفر در کشور یارانه سهمیه بندی بنزین را دریافت می کنند و اینکه گفته شده افزایش قیمت ممنوع است، به این دلیل است که خلاءها پر شده و سهمیه بنزین برای بخش های مختلف دیده شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: در شرایطی هستیم که باید همه کمک کنیم تا در تحریم اقتصادی، در لبه پرتگاه قرار نگیریم و اقتصاد را نجات دهیم، نمی توانیم در فشارهای حداکثری استکبار، تصمیمی نگیریم.

وی افزود: باید شرایط کشور را در نظر بگیریم، دشمن تلاش دارد تا با فشار حداکثری، ما را وادار به کمک خواستن و دراز کردن دست یاری به سمت خود کند، اما این، با مبانی و ارزش های ما سازگار نیست.

وی درباره اعتراض های مردمی گفت: مردم انتقادها را به رسانه ها منعکس کنند، افزایش قیمت ها تخلف است و از مردم انتظار می رود این تخلف ها را گزارش کنند.

سرهنگ چمن در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در این استان، گفت: سهم استان، اجرای هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی در حوزه محرومیت زدایی است که تاکنون بخشی افتتاح شده و باقی در دست پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار پروژه عمرانی در کشور در حال پیگیری است، افزود: قرارگاه محرومیت زدایی و قرارگاه پیشرفت و آبادنی سپاه، در عرصه های مختلف فعالیت دارد و تا کنون ۲۰ میلیارد ریال توسط این قرارگاه، برای پروژه های مزبور اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه امسال با احتساب کمک های مردمی، ۳۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی استان هزینه شده است، گفت: قرارداد با قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی، تامین ۱۰۰ میلیارد ریال است که البته این رقم با مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی، به سه برابر می رسد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج، به معنی عزم و اراده برای حفظ انقلاب است و امروز در آستانه چهل سالگی بسیج، کینه توزی و ادامه شرارت دشمن، نهاد پلیدش را نشان داده است و مردم ما همچنان پشتیبان نظام هستند و با تکیه بر فرهنگ دفاع مقدس، در برابر تحریم اقتصادی دشمن با همه وجود ایستادگی کرده اند.

سرهنگ چمن گفت: مردم، گرچه نگران افزایش قیمت و گرانی هستند اما اولویت جامعه را امنیت می دانند.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: در هفته بسیج امسال، ۵۰ عنوان برنامه محوری در استان اجرا می شود که در مجموع هزار برنامه در رده های مختف بسیج تدارک دیده شده است.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی بیش از ۳۰۰ هزار نفر بسیجی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟