احداث 1100واحد مسکونی درمحله های اسلام آباد وگلکنی بندرعباس


احداث 1100واحد مسکونی درمحله های اسلام آباد وگلکنی بندرعباس

بندرعباس- ایرنا- یکهزار و 100 واحد مسکونی با هدف نوسازی بافت فرسوده درمحله های اسلام آباد و گلکنی بندرعباس احداث می شود.

استاندار هرمزگان شامگاهچهارشنبه درنشست شورای مسکن هرمزگانگفت: شهرداری بندرعباس مطالعه وطراحی خوبی جهت احداث مسکن ایجاد فضای سبز و یک دریاچه دراین محله ها انجام داده است.
فریدون همتی، از مردم محله چاهستانی های بندرعباس خواست تا مشارکت بیشتری برای نوسازی واحدهای مسکونی خود داشته و یا با توسعه گرها برای ساخت و نوسازی مسکن توافق کنند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون چهارهزار و ۴۶۵ واحد مسکن مهر در استان توسط ۱۴ تعاونی درحال ساخت است که بیش از ۲ هزار واحد آن تا پایان سالجاری تکمیل وتحویل متقاضیان می شود.
استاندار هرمزگان از دستگاه های مربوطه خواست با رفع مشکلات واحدهای مسکونی باقی مانده، تلاش کنند تا به سرعت تکمیل شوند.
همتی همچینن از طرح اقدام ملی ساخت مسکن خبر داد وگفت: درمرحله نخست اجرای این طرح سه هزار نفراز متقاضیان در استان هرمزگان ثبت نام می شوند.
وی یادآورشد: مجموعه هایی از سوی وزارت راه و شهرسازی برای ساخت این واحدهای مسکونی انتخاب شده اند و در کنار آن در هرمزگان از ظرفیت تعاونی های موفق در زمینه ساخت مسکن نیز استفاده می شود.
وی تاکیدکرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید زمین های خود در شهرهای مختلف هرمزگان را اعلام کنند تا جهت اجرای طرح ملی ساخت مسکن مورد استفاده قرارگیرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین دستگاه های اجرایی و سازمان ها نیز می توانند از طریق تعاونی های مسکن خود دراین طرح مشارکت داشته وبرای کارکنان بدون مسکن خود اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت