14000 واحدمسکونی تحویل سیل‌زدگان گلستانی شد


14000 واحدمسکونی تحویل سیل‌زدگان گلستانی شد

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان با اشاره به پایان تعمیرات و تحویل 14 هزار و 33 واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده استان گفت: بیش از 185 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض برای تعمیر این واحدها پرداخت شده است.

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدتقی زمانی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 14 هزار و 38 واحد مسکونی تعمیراتی در استان کار مرمت و بازسازی 14 هزار و 33 واحد به اتمام رسیده است.

به گفته وی برای تعمیر واحدهای مسکونی خسارت‌دیده بانک‌ها بیش از 185 میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به خانوارهای سیل‌زده پرداخت کردند.

مدیرکل بنیادمسکن استان با بیان اینکه ساخت واحدهای مسکونی تخریبی در مناطق سیل‌زده استان تا پایان امسال به اتمام می‌رسد، گفت: از 7 هزار و 700 واحد مسکونی که در ارزیابی‌های کارشناسان تخریبی اعلام شده بود، کار ساخت بیش از 6 هزار و 600 واحدمسکونی آغاز شد.

وی افزود: 96 درصد واحدهای مسکونی تخریبی به بانک‌ها معرفی شدند و پرداخت تسهیلات نیز با روند مطلوبی در حال انجام است.

زمانی‌نژاد ادامه داد: از ابتدای بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق سیل‌زده استان تا کنون بیش از 123 میلیارد تومان کمک بلاعوض به افزون بر 24 هزار خانوار در استان پرداخت شد.

وی خاطرنشان کرد: روند ساخت و سازها در مناطق سیل‌زده با شتاب خوبی در حال انجام است اما در بخش شهری انتظار داریم شهرداری‌ها زمان صدور پروانه ساخت برای سیل‌زدگان را تسریع کنند.

/تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!