37.5 میلیمتر بارندگی در اشکذر یزد


37.5 میلیمتر بارندگی در اشکذر یزد

یزد- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در استان با 37.5 میلیمتر در ایستگاه اشکذر ثبت شد و در این مدت ارتفاع برف در « دره شیر سانیج» نیز به 35 سانتیمتر رسید.

محمدرضا شیرغلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در ایستگاه های شمسی ، کذاب ، فخرآباد، چادرملو، اردکان ، مهریز، میبد ، صدرآباد و ندوشن به ترتیب ۲۳، ۱۹.۵، ۳۲.۵، ۲۵، ۱۰.۱، ۹.۴، ۱۲.۹، ۱۹.۵ و ۱۲.۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در تفت ۲۵.۷ ، بیداخوید ۱۰.۵ ، اسلامیه ۲۷ ، ده بالا ۱۵ ، بنادک سادات ۲۰ ،بهاباد ۱۴، همیجان ۲۰ ، پرک ۱۳، مهریز ۹.۴ ، گل افشان ۱۴ ، منشاد ۱۶ و صدرآباد ۱۹.۵ میلیمتر بارندگی گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین در ایستگاه فرودگاه یزد در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱.۲ ، راه آهن یزد ۲۵ ، محمدآباد ۱۵ و زارچ ۳۰.۹ میلمتر بارندگی به ثبت رسید که این میزان بارندگی در بازه زمانی ۲۴ ساعت در فصل پاییز در شهر یزد با ۳۱.۲ میلیمتر بی سابقه است .

بیشترین برف در دره شیر سانیج

شیرغلامی با بیان اینکه ارتفاع برف در « دره شیر سانیج» تفت ۳۵ سانتیمتر گزارش شد گفت: همچنین در نصرآباد ۱۵ ، خودسفلی ۲۱ ، ده بالا و طرزجان و علی آباد هم هرکدام ۲۵ سانتیمتر برف به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: در منشاد ، گل افشان ، همیجان ، پرک، بهاباد ، هامانه و کذاب به ترتیب ۲۰، ۱۸ ، ۲۳، ۲۰ ، ۱۴ ، ۲۳ و ۲۴ سانتیمتر برف گزارش شده است.

شیرغلامی افزود: بارش‌ها تا ظهر امروز ادامه دارد و از فردا با صاف شدن آسمان استان دمای هوا روزانه افزایش می یابد و دمای شبانگاهی کاهش محسوسی خواهد داشت طوریکه در مناطق کوهستانی و سردسیر دما به زیر صفر ، سرما و یخبندان هم دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: دمای هوای شهر یزد امروز به هفت درجه سلیسوس و روزهای پنجشنبه و جمعه هم به ترتیب به ۱۰ و ۱۲ درجه بالای سانتیگراد و همچنین سه شب آینده به ترتیب به یک ، صفر و منفی یک درجه می رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...