رصد روزانه قیمت کالا و خدمات در بازار آبادان / رانندگان حق افزایش شهریه سرویس مدارس را ندارند


رصد روزانه قیمت کالا و خدمات در بازار آبادان / رانندگان حق افزایش شهریه سرویس مدارس را ندارند

عیسی زاده دریس گفت: قیمت کالا و خدمات در بازار شهرستان آبادان به صورت روزانه رصد می شود و با عوامل گران فروشی در آبادان برخورد جدی صورت می گیرد؛ همچنین رانندگان حق افزایش نرخ شهریه سرویس مدارس را ندارند.

«حسین عیسی زاده دریس» در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: در راستای کنترل قیمت کالا و خدمات از این پس قیمت ها در بازار آبادان روزانه رصد خواهد شد تا از هرگونه اختلال در اقتصاد شهر جلوگیری شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان افزود: قیمت گوشت در شهرستان آبادان هم اکنون ۱۱۰ هزار تومان است که به منظور تنظیم بازار؛ گوشت گوسفندی با قیمت ۷۴ الی ۸۰ هزارتومان را از تهران وارد خواهیم کرد.

وی از عدم افزایش قیمت فرآورده های لبنی خبر داد و اضافه کرد: در میدان تره بار افزایش قیمت شناور بوده و ما تابع استان هستیم.

وی تصریح کرد: هیچگونه افزایش قیمت در میوه نداریم، اما قیمت گوجه، سیب زمینی و پیاز بالا و پائین می شوند، دلیل افزایش قیمت تخم مرغ بازار تهران است و اکنون در سوپرمارکت های سطح شهرستان هر تخم مرغ به قیمت ۶۵۰ تومان عرضه می شود.

عیسی زاده با اشاره به عدم افزایش نرخ آرد یاد آور شد: خوشبختانه در این زمینه هیچگونه افزایش قیمتی نداشته ایم و آرد در میان نانوایی ها توزیع و به اندازه کافی به آنها اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: ۱۲ گروه بازرسی وظیفه نظارت بر قیمت‌ کالاهای اساسی، موادغذایی و خدمات را در بازار آبادان برعهده دارند.

وی از برخورد جدی با هر گونه افزایش قیمت کالاها به بهانه اجرای طرح سهمیه ‌بندی بنزین در شهرستان آبادان خبر داد و تاکید کرد: با اجرایی شدن طرح سهمیه بندی بنزین گشت‌های ویژه این اداره در سراسر شهرستان مستقر و نظارت بر قیمت‌ها را بر عهده دارند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان گفت: از روز (شنبه ۲۵ آبان) چندین نشست برای کنترل قیمت کالاها در فرمانداری آبادان برگزار و در این نشست ها برخورد جدی با عوامل گران فروشی مورد تاکید قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور کنترل بازار میوه و تره‌بار در آبادان یک تیم ویژه بازرسی در میدان تره‌ بار و یک تیم بازرسی در بازار شهید ارغنده احمدآباد مستقر شدند اذعان داشت: تاکنون افزایش نرخ در بخش کالاهای اساسی در بازار آبادان مشاهده نشده اما از روز شنبه روزانه بیش از ۱۵۰ شکایت مردمی در خصوص افزایش کرایه تاکسی‌ دریافت شد که متخلفان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی بر ضرورت به کار گیری همه ظرفیت‌ها برای حفظ تعادل قیمت اجناس در بازار آبادان تاکید کرد و گفت: اطلاع رسانی مردم و نظارت جدی بر بازار مانع از افزایش قیمت‌ها خواهد شد.

عیسی‌زاده دریس از وجود کالاهای اساسی به اندازه کافی در بازار آبادان خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه هیچ ‌گونه کمبودی در بازار احساس نمی شود.

وی با بیان اینکه مردم تخلفات گرانی قیمت کالا و خدمات را گزارش دهند اظهار داشت: در حوزه حمل و نقل شهری شامل تاکسی ها و سرویس های مدارس هر گونه افزایش قیمت خودسرانه است و مردم تخلفات را به شماره ۵۳۳۴۴۴۷۷ اطلاع دهند.

وی بر لزوم ثبت نام تاکسی های شخصی و سرویس های مدارس در سامانه سپند تاکید کرد و یاد آور شد: تاکسی های مسافربر شخصی و سرویس های مدارس تا (۱۰ آذر) فرصت دارند در سامانه سپند نام نویسی و جهت قرارگیری در لیست دریافت سهمیه بنزین اقدام کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آبادان با تاکید بر عدم افزایش نرخ شهریه سرویس های مدارس خاطر نشان کرد: رانندگان حق هیچ گونه افزایش قیمت شهریه سرویس مدارس را ندارند.

وی به دریافت شکایت های مردمی اشاره کرد و از مرم خواست تا در صورت مشاهده گران فروشی، کم فروشی، تقلب و عدم صدور فاکتور مراتب را به شماره های ۵۳۳۳۷۴۳۱ اصناف آبادان، ۵۳۲۶۷۱۹۴ اداره صنعت معدن و تجارت آبادان اطلاع دهند.همچنین سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایت های مردمی است.

پایان پیام/660

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس