بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟


مطلب بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ اگر به دنبال این هستید که با بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس آشنا شوید، لینک مرتبطی را باز کرده‌اید. با خواندن این مقاله همه اطلاعات مورد نیازتان...

اگر به دنبال این هستید که با بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس آشنا شوید، لینک مرتبطی را باز کرده‌اید. با خواندن این مقاله همه اطلاعات مورد نیازتان را دریافت خواهید کرد.

دلایل متعددی حرکت شما را در خریدن یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس به عنوان نوت بوک بعدیتان تعیین می‌کند. یکی از این دلایل این است که ایسوس به بیان ساده تولید کننده بعضی از مشهورترین و محبوب‌ترین لپ تاپ های دنیای امروزی محسوب می‌شود. دلیل دیگر توجیه کننده انتخاب شما این است که لپ تاپ های این برند تایوانی هر سال بهتر سال قبل می‌شوند.

حقیقت این است که ایسوس یکی از پرکارترین سازندگان برتر جهان است و چند سال است که به طور منظم مجموعه‌ای از بهترین نوت بوک های جهان را ارائه می‌کند. از کروم بوک ها و سایر لپ تاپ های اقتصادی دیگر ایسوس گرفته تا ابرلپ تاپ های گیمینگ و اولترابوک هایی که امروز می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید، همه جز مواردی هستند که به راحتی نیازهای کاربرانشان را برطرف می‌کنند.

برای این که متناسب با نیازهایتان یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس را انتخاب کنید، پس از جستجو و بررسی‌های عمیق این مقاله را تنظیم کرده‌ایم. و البته نیازی هم به نگرانی نیست زیرا سازنده مشهور تایوانی به این قابلیت دست یافته که برای نیازهای خاص هر کاربری چند نوع محصول را ارائه کند. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس برای همه سلیقه‌ها

بهترین لپ تاپ بدون هیچ چون و چرایی: ایسوس کروم بوک C202SA-YS02

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

طراحی زیبا یک پارامتر مهم در موفقیت فروش یک لپ تاپ است، ولی گاهی اوقات لازم است که یک لپ تاپ بتواند ساعات سخت یک روز کاری طولانی را تحمل کند. ایسوس کروم بوک C202 دقیقا با در نظر گیری همین اصل ساخته شده است. سازنده مشهور تایوانی لبه‌های این ماشین کاری را با لاستیک تقویت شده پوشانده تا مقاومت آن‌ها را در برابر ضربه افزایش دهد و در ساخت این محصولش از یک صفحه کلید نفوذ ناپذیر استفاده کرده است تا تکه‌های ریز کاغذ و ذرات کثیف کمتر بتوانند به C202 آسیب بزنند.

بد نیست بدانید که ایسوس کروم بوک C202SA-YS02 بهترین امتیاز را در تست سقوط در میان لپ تاپ های مشابهش کسب کرده است، به این نحو که هیچ آسیبی در سقوط از ارتقاع 1.19 متر نمی‌بیند.

از لحاظ سخت افزاری و مشخصات فنی کروم بوک C202 به یک نمایشگر 11.6 اینچی 1366 در 768 پیکسلی ضد درخشش با قابلیت چرخش 180 درجه مجهز شده است تا کاربر بتواند حتی در روزهای آفتابی هم در خارج از محیط‌های سربسته به راحتی محتویات رسانه‌ای خود را ببیند.

قلب تپنده این کروم بوک سرسخت یک پردازشگر اینتل سلرون N3060 است که به کمک یک رم 4 گیگابایتی DDR3 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی فلش به راحتی بیشتر کارهای شما را انجام می‌دهد. ایسوس کروم بوک C202SA-YS02 علی رغم نداشتن CD یا DVD رایتر توانسته است خود را به عنوان یکی از برترین لپ تاپ های 2019 ایسوس معرفی کند زیرا نسبت به سایر لپ تاپ های مقاوم سازی شده کارایی بهتری دارد.

بهترین لپ تاپ 2 در 1: ایسوس کروم بوک فلیپ C302CA-DHM4

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

حمل پذیری بالا، کارایی خوب، طراحی زیبا یا به هر دلیل دیگری که در بازار دنبال یک لپ تاپ 2 در 1 می‌گردید، ایسوس کروم بوک فلیپ C302CA-DHM4 را باید اولین اولویت خود در نظر بگیرید.

این محصول به یک لولای 360 درجه و نمایشگر 12.5 اینچی کورنینگ گوریلا گلس تمام لمسی با رزولوشن فول اچ دی مجهز است و محتویات رسانه‌ای مورد نظرتان را در چهار حالت (لپ تاپ، تپلت، حالت ایستاده و حالت چادری) به شما نشان می‌دهد. اگر کارایی اولویت اول شماست، بدون شک عاشق صفحه کلید فول سایز و راحت C302 و فاصله 1.4 میلیمتری کلیدهای آن می‌شوید.

آنچه درباره C302 باید بدانید این است که طراحی زیبای آن تنها عاملی نیست که باعث شده این محصول به یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2019 ایسوس تبدیل شود؛ یک پردازشگر سریع و قدرتمند اینتل ام 3 کور، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی هم از عواملی هستند که به C302 در رسیدن به این مقام کمک کرده‌اند و این لپ تاپ را قادر ساخته‌اند تا در عرض3.5 ثانیه بوت شود.

ایسوس کروم بوک فلیپ C302CA-DHM4 به گفته یکی از منقدان بهترین کروم بوکی است که می‌توانید خریداری کنید. با خرید این محصول به 100 گیگابایت فضای رایگان در گوگل درایو هم دسترسی پیدا می‌کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ: ایسوس راگ استریکس هیرو 2 (ASUS ROG Strix Hero II)

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

از هر جنبه‌ای که به هیرو 2 نگاه کنید، اسپیکرهای منحصر بفرد، کارایی سخت افزاری خارق العاده یا طراحی بسیار زیبا، این محصول خود را به عنوان یک پی سی گیمینگ خاص و قدرتمند نشان می‌دهد. دیدن یک نمایشگر تقریبا بدون حاشیه با ضخامت 5 میلیمتر در محصولی با قیمت راگ استریکس هیرو 2 چندان معمول نیست، به همین دلیل باید ارائه چنین مشخصه‌ای را از نظر طراحی در چنین محصولی به فال نیک بگیرید.

این نمایشگر 15.6 اینچی IPS 144Hz با سرعت واکنش دهی 3 میلی ثانیه‌ایش شما را غرق بازی‌های محبوبتان می‌کند. بد نیست بدانید که هرچه نرخ تازه سازی نمایشگر بیشتر باشد، عکس‌هایی که روی نمایشگر نشان داده می‌شوند شفافتر هستند.

ایسوس در ساخت راگ استریکس هیرو 2 از سخت افزارهای قدرتمندی استفاده کرده است تا شما هیچ کاهش سرعتی را در هنگام اجرای بازی محبوبتان حس نکنید. این لپ تاپ گیمینگ هشتمین نسل از پردازشگرهای Core i7 3.9GHz اینتل را در کنار یک کارت گرافیک GeForce GTX 1060 و رم 6 گیگابایتی اختصاصی در اختیار شما می‌گذارد.

مجهز کردن این محصول به یک حافظه 265 گیگابایتی SSD، هارد 1 ترابایتی و رم 16 گیگابایتی باعث شده است که نصب و اجرای هر نوع بازی روی آن بسیار ساده و سریع باشد. وای فای 802.11ac با فناوری Wave 2 اینتل مجهز به قابلیت پشتیبانی سرعت اینترنت گیگابایتی و فناوری رنج بوست برای دریافت قدرتمندترین سیگنال مشخصه دیگری است که راگ استریکس هیرو 2 را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2019 تبدیل کرده است و شما را قادر می‌سازد تا بازی‌های آنلاین خود را هم به راحتی اجرا کنید.

بهترین لپ تاپ قابل حمل: ایسوس زن بوک اس (ASUS Zenbook S)

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

اگر در بین محصولات ایسوس دنبال یک لپ تاپ با قابلیت حمل پذیری بسیار بالا هستید، زن بوک S بهترین لپ تاپی است که می‌توانید خریداری کنید زیرا با خرید این دستگاه سخت افزارهای قدرتمندی را در یک قالب کوچک دریافت می‌کنید. ایسوس در ساخت این لپ تاپ 998 گرمی نیم اینچی از آلومینیوم فضایی – نظامی استفاده کرده است تا طول عمر آن را افزایش دهد.

زن بوک اس همچنین به سخت افزارهای پیشرفته‌ای مانند نسل هشتم پردازشگرهای Core i7 4GHz اینتل، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD مجهز شده است تا بتواند کارایی بسیار بالایی را ارائه کند.

کوچک بودن اندازه زن بوک اس دلیلی بر این موضوع نیست که این محصول کاربرد و کارایی خوبی ندارد. با خرید این لپ تاپ کاری به یک نمایشگر 14 اینچی UHD 4K دسترسی پیدا می‌کنید که فضای لازم را برای انجام چند کار در کنار یکدیگر در اختیارتان می‌گذارد.

فناوری منحصر بفرد دیگری که در زن بوک اس به کار رفته تکنولوژی ErgoLift است که صفحه کلید این محصول را بالا می‌آورد تا تایپ کردن یک مطلب را برای کاربر ساده‌تر کند و علاوه بر این روند عبور جریان هوا در زن بوک اس را به منظور خنک سازی بیشتر آن در کاربردهای طولانی راحتتر سازد. زن بوک اس می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 9 ساعت کارهای کاربرش را انجام دهد. باتری به کار رفته در این محصول به لطف فناوری شارژ سریع ایسوس ظرف مدت 49 دقیقه تا 60 درصد شارژ می‌شود.

بهترین لپ تاپ از نظر طراحی: ایسوس F556UA-AB32

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

ترکیب هماهنگ بین طراحی زیبا و ساختار سخت افزاری قدرتمند باعث شده است که اف 556 به یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس تبدیل شود. در اولین نگاه به F556 عاشق قاب فلزی طلایی رنگ و ابعاد بسیار باریک این محصول (15 در 10.1 در 1 اینچ) می‌شوید.

ایسوس در ساخت این لپ تاپ از هفتمین نسل از پردازشگرهای Core i5 اینتل به همراه یک هارد 256 گیگابایتی SSD و رم 8 گیگابایتی DDR4 استفاده کرده است تا بتوانید سریع این لپ تاپ را روشن کنید و به راحتی چند کار را در آن به طور همزمان انجام دهید. با خرید ایسوس F556UA-AB32 به چند پورت از جمله پورت‌های یو اس بی 3.0 نوع سی، HDMI، VGA و مموری دسترسی پیدا می‌کنید.

اف 556 از یک باتری لیتیوم – پلیمری با عمر 700 سیکل شارژ (2.5 برابر عمر یک باتری لیتیوم – یونی) و نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی مجهز به فیلتر نور آبی هم بهره می‌برد؛ این فیلتر نور آبی را تا 33 درصد کاهش می‌دهد و از این طریق خواندن مطالب را برای چشمان شما ساده‌تر می‌کند.

بهترین لپ تاپ اقتصادی: ایسوس ویوو بوک مکس (ASUS Vivobook Max)

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

ایسوس تبحر بسیار بالایی در ساخت و عرضه لپ تاپ های اقتصادی قدرتمند دارد و با ویوو بوک مکس این موضوع را به خوبی نشان داده است. یک نمایشگر اچ دی 1366 در 769 پیکسلی 15.6 اینچی ال ای دی، DVD رایتر، پردازشگر چهار هسته‌ای 1.1 گیگاهرتزی پنتیوم N4200 اینتل با 2 مگ کش و رم 4 گیگابایتی DDR3L از سخت افزارهایی هستند که در ازای پرداخت قیمت منحصر بفرد ویوو بوک مکس دریافت می‌کنید.

اگر یک دانشجو هستید یا دنبال لپ تاپی می‌گردید که وقتی در حرکت هستید کارهایتان را با آن انجام دهید، ایسوس VivoBook Max یک گزینه ایده آل برای شما محسوب می‌شود. این محصول 998 گرمی با یک هارد 500 گیگابایتی عرضه می‌شود و به راحتی می‌تواند باز بودن چند سربرگ را در یک مرورگر تحمل کند.

اسپیکرهای Bang Olufsen ICEpower با صدای شفاف و سیستم عامل 64 بیتی ویندوز 10 هوم از دیگر ویژگی‌های هستند که ویوو بوک مکس را به یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس تبدیل کرده‌اند.

بهترین لپ تاپ کاری: ایسوس سری پی P2540UA-AB51

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

بعضی از لپ تاپ های موجود در این لیست برای استفاده در هنگام مسافرت یا اجرا و پخش فایل‌های رسانه ای ایده‌آل هستند، ولی اگر کارهایی جدی را برای انجام دادن دارید ایسوس پرو P2540UA-AB51 بهترین گزینه برای شماست.

این محصول با کمک پردازشگر نسل هفتمی Core i5 اینتلش و یک رم 8 گیگابایتی، هارد 1 ترابایتی 5400RPM و نمایشگر 15.6 اینچی ضد درخشش با رزولوشن FHD میزان بهره وری شما را در انجام کارهایتان به حداکثر می‌رساند.

پی 2540 به یک تراشه امنیتی داخلی TPM و سنسور اسکنر اثر انگشت بیومتریکی هم مجهز شده است تا بتواند امنیت بالایی را برای اطلاعات شما فراهم کند. این همکار دیجیتالی از یک باتری جدا شدنی هم بهره می‌برد و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 9 ساعت در کنار شما کار کند. اگر به انجام کارهایتان اهمیت زیادی می‌دهید حتما به نرم افزار Business Manager لپ تاپ ایسوس P2540 علاقمند می‌شوید.

سازنده مشهور تایوانی این نرم افزار را به عنوان یک راهکار امنیتی – مدیریتی یک مرحله‌ای ویژه برای تجارت‌های کوچک فاقد دپارتمان فناوری اطلاعات تعریف کرده است.

بهترین لپ تاپ برای کارهای خلاقانه: ایسوس ویوو بوک اس (ASUS Vivobook Max)

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

طراحان خوشحال باشید. نمایشگر ایسوس ویوو بوک اس 510 آنقدر زیباست که شما هرگز نمی‌خواهید دست از کار کردن با این لپ تاپ 1678 گرمی 0.7 اینچی بکشید. این نمایشگر 15.6 اینچی فول اچ دی با حاشیه‌های 0.3 اینچیش اس 510 را به نسبت نمایشگر به بدنه 80 درصدی مجهز کرده است و همه رقبای این محصول را قدیمی نشان می‌دهد.

نمایشگر اس 510 زاویه دید 178 درجه را هم پشتیبانی می‌کند، از این رو اگر که از یک سمت به این پنل نگاه کنید باز هم رنگ‌های مختلف را با کیفیت و وضوح بسیار بالایی مشاهده می‌کنید.

اجرای یک نرم افزار ویراستاری برای یک رایانه می‌تواند کار بسیار سختی باشد، ولی ویوو بوک اس ایسوس به لطف پردازشگر Core i7 اینتل، رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی M.2 SSD و هارد 1 ترابایتیش به راحتی چنین نرم افزارهایی را اجرا می‌کند. اس 510 به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس از یک طراحی ارگونومیک و صفحه کلید مجهز به سیستم روشنایی هم بهره می‌برد، بنابراین می‌توانید در فضاهای تاریک هم به راحتی کارهای خود را با آن انجام دهید.

بیشتر طراحان و کاربران خلاق برای انجام کارهایشان به سراغ مک بوک‌های اپل می‌روند، ولی اس 510 مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 می‌تواند هزینه‌های خرید لپ تاپ آن‌ها را به مقدار زیادی کاهش دهد.

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ لپ تاپ های فوق چطور تست شدند؟

هشت محصول فوق برترین لپ تاپ های 2019 ایسوس هستند. برای بررسی 4 مورد از این محصولات 160 ساعت زمان سپری شد. در این بررسی از بررسی کنندگان خواسته شد که مهمترین ویژگی‌های یک لپ تاپ را نظیر نمایشگر، سرعت، طراحی و حمل پذیری در هنگام استفاده از آن‌ها در نظر بگیرند. نتایج این بررسی در بخش مربوط به هر لپ تاپ در ادامه ارائه شده است تا شما هم بدانید که هر دستگاه چه راندمانی دارد.

بیشتر بخوانید : بهترین لپ تاپ های 2019 ایسر ؛ کدام لپ‌تاپ ایسر موجود در بازار را بخریم؟

در یک لپ تاپ ایسوس دنبال چه ویژگی‌هایی بگردیم؟

سیستم عامل – بیشتر لپ تاپ های ایسوس با سیستم عامل ویندوز 10 یا کروم عرضه می‌شوند، و مهم است که شما دستگاه دارای سیستم عامل مناسب را انتخاب کنید تا بهترین کارایی را از آن بگیرید. برای مثال اگر سایر رایانه‌های مورد استفاده شما به سیستم عامل ویندوز مجهز هستند، باید یک لپ تاپ ایسوس دارای سیستم عامل ویندوز را انتخاب کنید تا بتوانید فاکتور هماهنگی را در کارهایتان اعمال نمایید. اما اگر می‌خواهید برای کار با ایمیل، وب گردی، انجام کارهای واژه پردازی سبک و سایر موارد مشابه یک لپ تاپ بخرید، باید به دنبال یک لپ تاپ ایسوس با سیستم عامل کروم باشید.

اندازه نمایشگر – اندازه نمایشگر یک لپ تاپ بزرگترین شاخص اندازه کلی و میزان حمل پذیری یک لپ تاپ است. اگر به دنبال یک لپ تاپ فوق سبک هستید که بتوانید همه جا آن را با خود ببرید، آن لپ تاپ ایسوسی را بخرید که نمایشگر کوچکتری دارد. البته این سازنده مشهور تایوانی لپ تاپ های گیمینگ و بزرگی را هم برای کاربرانی که به فاکتور حمل پذیری اهمیت نمی‌دهند، ارائه کرده است.

ساختار – ایسوس اولترابوک، نت بوک، نوت بوک، لپ تاپ های 2 در 1، لپ تاپ های هیبریدی و انواع دیگری از محصولات را تولید می‌کند تا نوع ساختار یک محصول را هم به یک عامل مهم تبدیل کند. اگر دنبال محصولی با کارایی بالا هستید که باتری قدرتمندی هم داشته باشد، اولترابوک های ایسوس را انتخاب کنید. اگر به بازی‌های رایانه‌ای علاقه دارید، یک لپ تاپ فول سایز با کارت گرافیک قدرتمند هم می‌تواند شما را راضی‌کند، اما اگر سرعت اولویت اول شماست توصیه می‌کنیم که یکی از لپ تاپ های 2 در 1 ایسوس را خریداری کنید.

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ نتایج تست‌ها از چه حکایت دارد؟

بهترین لپ تاپ از هر نظر: ایسوس کروم بوک C202SA-YS02

نقاط قوت:

حمل پذیری بالا ارزش اقتصادی بالا عملکرد بسیار خوب باتری

نقاط ضعف:

ویژگی‌های محدود نمایشگر کوچک

به طور کلی C202 یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس است، مخصوصا به خاطر این که قیمت بسیار خوبی دارد. این لپ تاپ هرآنچه را که برای انجام دادن در خانه یا مدرسه می‌خواهید، مانند دوربین، دسترسی به اینترنت، دوام خوب، نرم افزارهای اسنادی و …، دارد و از یک باتری بسیار خوب هم بهره می‌برد. با C202 می‌توانید به راحتی هر نرم افزاری را نصب کنید.

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

بهترین لپ تاپ 2 در 1: ایسوس کروم بوک فلیپ C302CA-DHM4

نقاط قوت:

سرعت بسیار خوب نمایشگر شفاف حمل پذیری بسیار بالا نمایشگر لمسی کارآمد

نقاط ضعف:

پد لمسی نه چندان خوب

اگر دنبال ترکیبی منحصر بفرد از یک لپ تاپ و یک تبلت اندروید هستید، کروم بوک فلیپ C302 را به شما معرفی می‌کنیم. نمایشگر لمسی این محصول برخلاف نمایشگرهای سایر لپ تاپ های مشابه کارایی بسیار بالایی دارد. حمل پذیری بالا و نصب و کاربرد آسان از دیگر عواملی هستند که C302 را به یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس 2019 تبدیل کرده‌اند. عملکرد نامطلوب پد لمسی بزرگترین نقطه ضعف این محصول محسوب می‌شود.

بهترین لپ تاپ گیمینگ: ایسوس راگ استریکس هیرو 2

نقاط قوت:

نصب آسان نرم افزار و بازی سرعت بالا عملکرد منحصر بفرد باتری

نقاط ضعف:

اندازه بزرگ وزن سنگین

سرعت و کارایی هیرو 2 شما را غافلگیر می‌کند و این محصول را از بیشتر لپ تاپ های گیمینگ موجود بهتر جلوه می‌دهد. باتری خوب، نمایشگر شفاف و صدای باکیفیت از دیگر ویژگی‌های برجسته این لپ تاپ هستند. هیرو 2 به دلیل داشتن اندازه بزرگ و وزن سنگین گزینه خوبی برای استفاده در طول سفر نیست.

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ؛ کدام لپ تاپ های ایسوس کارایی بهتری دارند؟

بهترین لپ تاپ قابل حمل: ایسوس زن بوک اس

نقاط قوت:

حمل پذیری بسیار بالا نمایشگر بسیار واضح مجهز به کاور

نقاط ضعف:

داغ شدن دستگاه در هنگام استفاده

یکی از بهترین ویژگی‌های زن بوک اس، به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس ، میزان حمل پذیری بالای آن است، به این نحو که شما می‌توانید به راحتی این محصول را در یک دست خود بگیرید و در یک کیف کوچک حمل کنید. نمایشگر واضح، سرعت واکنش دهی بالا و صدای باکیفیت و شفاف از دیگر ویژگی‌هایی هستند که زن بوک اس را به یکی از بهترین لپ تاپ های 2019 ایسوس تبدیل کرده‌اند. تنها نقطه ضعف این محصول داغ کردن آن در هنگام استفاده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ 2019 ؛ با کدام گوشی بهتر می‌توانیم بازی کنیم؟ بهترین کامپیوترهای گیمینگ 2019 : لیست برترین کامپیوترهای دسکتاپ مخصوص بازی بهترین تبلت‌ های 2019 ؛ با بهترین تبلت های اندرویدی بازار آشنا شوید

منبع: lifewire و techradar

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد