افزایش 72 درصدی بارندگی در قشم


افزایش 72 درصدی بارندگی در قشم

قشم- ایرنا- از ابتدای سال 1398 تا کنون 194.8 میلی‌کتر بارندگی در شهرستان قشم به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 72 درصد افزایش نشان می‌دهد.

رئیس هواشناسی قشم شامگاه پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارندگی‌های امسال نسبت به میانگین بارندگی بلندمدت قشم نیز۶۹ درصد افزایش داشته است.

محمد کاملی دیرستانی افزود: میزان بارندگی‌ها از ابتدای سال زراعی امسال(اول مهر) تا کنون نیز ۷۲.۵ میلی‌متر بوده است که در همسنجی با سال قبل ۱۳.۶ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: بر اثر فعالیت سامانه آخیر در شهرستان قشم از روز شنبه تا امروز، بیشترین میزان بارندگی درقشم فرودگاهی با ۴۵.۳ میلی‌متر رقم خورد.

رئیس هواشناسی قشم تصریح کرد: در شهر سوزا و روستاهای طَبل، کاروان و سَلَخ نیز به ترتیب ۳۵، ۲۸، ۲۵ و ۲۲.۵ میلی‌متر بارش باران ثبت شد.

وی افزود: شهر قشم و روستاهای باسعیدو و رَمکان نیز با ۲۲.۱، ۲۲ و ۱۶.۵ میلی‌متر بارندگی نیز دیگر منطقه‌های پر بارش شهرستان قشم بودند.

کاملی دیرستانی خاطرنشان کرد: برای صبح جمعه در مناطق دریایی تنگه هرمز و دریای عمان افزایش بادهای شمال شرقی پیش‌بینی می‌شود که در نظر گرفتن احتیاط‍‌های لازم توصیه می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس