فروش 300 میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان


فروش 300 میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان

معاون امور فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال شهروندان از پانزدهیمن نمایشگاه کتاب گیلان، گفت: تاکنون 300 میلیون تومان بن خرید کتاب در این نمایشگاه فروخته شده است.

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان ماه امسال فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد.

وی به شرکت ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور در ۲۰۳ غرفه و عرضه ۷۶ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه اشاره و افزود: از این تعداد ۳۴ ناشر گیلانی هستند و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش شده تا نمایشگاه پانزدهم هم از نظر تعداد ناشران و کتاب‌های عرضه شده و هم خدمات ارائه شده کیفیت بهتری نسبت به دوره‌ها گذشته داشته باشد، گفت: خوشبختانه براساس گزارشات دریافتی، بازدیدکنندگان از کیفیت و خدمات ارائه شده در حوزه کتاب‌های آموزشی، ادبی و رمان رضایت دارند.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان به فروش رسیده است، خاطرنشان کرد: میزان فروش بن‌های خرید کتاب با مجموع فروش کتاب در نمایشگاه که از سوی ناشران و کتابفروشی‌های حاضر در نمایشگاه فروخته می شود متفاوت است.

وی ادامه داد: فروش این میزان بن خرید کتاب طی چهار روز گذشته مطلوب بوده و نشان دهنده استقبال خوب علاقه‌مندان به حوزه کتاب است.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به تعطیلی مدارس و تعطیلات پایان هفته شاهد افزایش استقبال از سوی شهروندان به ویژه خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی