به آینده تیم شهرداری بندرعباس خوش‌بینم/موتور امتیازگیری بازیکنانم روشن‌شد


به آینده تیم شهرداری بندرعباس خوش‌بینم/موتور امتیازگیری بازیکنانم روشن‌شد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: به آینده تیم شهرداری بندرعباس خوش‌بینم و به‌طور حتم از این پس با استرس کمتر و تجربه بیشتر وارد زمین می‌شویم.

رضا هنگام پور پس از پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: بازیکنانم برابر ذوب‌آهن اصفهان نشان دادند لیاقت بیشتر از این‌ها را دارند و سرانجام بدشانسی دست از سر تیم شهرداری بندرعباس برداشت.

وی با بیان اینکه به دلیل نخستین حضور تیم شهرداری بندرعباس در رقابت‌های لیگ برتر و عدم تجربه کافی در بین بازیکنان در هفته‌های نخست با استرس وارد زمین می‌شویم، اظهار کرد: در دو دیدار گذشته در ثانیه‌های پایانی با اختلاف یک امتیاز نتیجه بازی را واگذار کردیم که این موضوع از بی‌تجربگی‌مان بود.

هنگام پور با اشاره به اینکه با آنالیز مناسب از تیم ذوب‌آهن اصفهان وارد زمین شدیم، اضافه کرد: بازیکنانم در این دیدار هرچه در توان داشتند، ارائه کردند و از تک‌تک بازیکنانم رضایت دارم و قدردان تمامی زحماتشان هستم.

وی با بیان اینکه در دیدار برابر ذوب‌آهن اصفهان بازیکنان شهرداری بندرعباس قابلیت اصلی خود را به نمایش گذاشتند، عنوان کرد: بازیکنان خارجی‌مان به دلیل دیر ملحق شدن به تیم کمی ناهماهنگی در دیدارهای نخست گریبان گیرشان شده بود که خوشبختانه این موضوع هفته‌به‌هفته در حال برطرف شدن است.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس با تمجید از نمایش ویلی و کدر دو بازیکن خارجی تیمش، افزود: به آینده تیم شهرداری بندرعباس خوش‌بینم و به‌طور حتم از این پس با استرس کمتر و تجربه بیشتر وارد زمین می‌شویم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با پیروزی تیمش برابر ذوب‌آهن اصفهان، موتور امتیازگیری بازیکنانش روشن‌شده و در هفته‌های آتی شاهد پیروزی‌های این تیم باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار