آمریکا در بازار ارزهای مجازی از دیگر کشورها عقب مانده است


آمریکا در بازار ارزهای مجازی از دیگر کشورها عقب مانده است

یک کارشناس اقتصادی می‌گوید در حالی که آمریکا همچنان رویکرد یکسانی نسبت به بازار ارزهای مجازی در جهان ندارد اما به نظر می‌رسد مردم این کشور نگاه مثبتی به این قضیه پیدا کرده و حتی از دولت جلو...

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، در حالی که بانک مرکزی آمریکا و بانک‌های مرکزی کشورهای جهان از برنامه خود برای ایجاد و انتشار ارزهای مجازی خبر داده اند، اما به نظر می رسد آمریکا در مقایسه با دیگر کشورها، فاصله زیادی با بازار ارزهای دیجیتال در شرایط امروز دارد.

اریک وید، کارشناس موسسه کریپتو کپیتال، معتقد است که پر واضح است که آمریکا در مقایسه با دیگر کشورهای جهان در حوزه ارزهای مجازی عقب مانده و فاصله زیاد دارد و در تلاش است تا بتواند به آنها برسد، اما در عین حال شاهد آن هستیم که دولت این کشور رویکرد یکسانی در قبال این ارزها اتخاذ نکرده‌ است.

وی تأکید کرد باید بین رویکرد مردم آمریکا و دولت این کشور در قبال ارزهای مجازی تفاوت قائل شویم چرا که دولت آمریکا در این زمینه بسیار کند است اما به نظر می‌رسد مردم این کشور توانسته‌اند به خوبی خود را با شرایط در بازار ارزهای مجازی وفق داده و به سمت ارزهایی بروند که اگر چه از سوی بانک مرکزی فدرال این کشور مورد تأیید نیستند اما ارزش آنها وابسته به دلار است. از سوی دیگر مشخص است که سرمایه‌داران آمریکایی به این ارزها علاقه مند شده‌اند.

وید افزود: کاخ سفید باید به نوعی برای رسیدن به مردم این کشور و دیگر کشورهای جهان در حوزه ارزهای مجازی دست بجنباند، چرا که ممکن است خیلی در این زمینه عقب بیفتد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا