فرار دورتموند از شکست مقابل پادربورن قعرنشین در لحظات پایانی


فرار دورتموند از شکست مقابل پادربورن قعرنشین در لحظات پایانی

دورتموند در خانه مقابل پادربورن به تساوی 3-3 رسید.

دورتموند در خانه مقابل پادربورن به تساوی 3-3 رسید.

به گزارش وبسایت نود، دورتموند در آخرین لحظات از شکست خانگی مقابل پادربورن گریخت.

دورتموند در آغاز هفتۀ دوازدهم فوتبال آلمان در خانه پذیرای پادربورن قعرنشین بود که در نهایت هرچند در این بازی خانگی به سه امتیاز نرسید، ولی با گل وقت های اضافه رویس از شکست گریخت و به تساوی 3-3 رسید.

در شروع رقابت های هفته دوازدهم فوتبال آلمان، دورتموند جمعه شب در سیگنال ایدونا پارک میزبان پادربورن قعرنشین بود. در این مسابقه میهمان شروعی عالی داشت و در دقایق 5 و 37 توسط مامبا به دو گل رسید. این پایان کار در نیمه اول نبود و هولتمان در دقیقه 43 توانست اختلاف را به سه گل برساند تا شرایط برای دورتموند سخت تر از قبل شود.

در ابتدای نیمه دوم، فاوره دست به سه تعویض زد تا نیرو محرکه ای به تیمش ببخشد. هازارد، حکیمی و برانت وارد زمین شدند و سه دقیقه بعد از شروع نیمه دوم، انها یکی از گل های خورده را جبران کردند که سانچو زننده گل نخست دورتموند بود. زردپوشان برای گل بعدی تا دقیقه 84 صبر کردند تا اینکه ویتسل توانست بازی را 3-2 کند تا امیدهای دورتموند زنده بماند.

فشار دورتموند در لحظات پایانی ادامه داشت تا اینکه رویس در دقیقه 93 توانست گل سوم را بزند تا این گل پایانی باشد بر این دیدار جذاب و پرگل. به این ترتیب دورتموند از شکست خانگی گریخت و پنجمین تساوی فصلش را به ثبت رساند. آنها با 20 امتیاز فعلاً پنجم هستند. پادربورن با 5 امتیاز هجدهم است.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟