سواری پژو پارس با 74 میلیون ریال خلافی در ایلام توقیف شد


سواری پژو پارس با 74 میلیون ریال خلافی در ایلام توقیف شد

ایلام - رئیس پلیس راه ایلام گفت: یک دستگاه سواری پژو پارس با خلافی 74 میلیون ریال توقیف و راهی پارکینگ شد.

سرهنگ رضا همتی زاده روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس راه استان در محور ششدار در اجرای طرح برخورد با خودروهای متخلف، حین کنترل خودروها یک دستگاه سواری پژو پارس را جهت ارتکاب تخلف رانندگی متوقف کردند.

وی گفت: پس از اعمال قانون و استعلام سوابق خودرو در سامانه هوشمند پلیس مشخص شد این خودرو دارای ۷۴ میلیون ریالی خلافی است.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: براساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودروبه ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری و در صورت مشاهده توقیف می‌شود.

سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه برابر قانون پلیس از ادامه حرکت خودروهای بالای یک‌میلیون تومان خلافی جلوگیری می کند، گفت: توصیه می‌شود رانندگان استعلام لازم را از طریق سامانه پیامکی ۱۲۰۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ با ارسال VIN پشت کارت خودرو خود یا مراجعه سایت راهور ۱۲۰، مبلغ جریمه خودروی خود را دریافت کنند و نسبت به پرداخت آن اقدام تا در هنگام تردد در معابر مشکلی نداشته باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!