عصر امروز تهران بارانی است


عصر امروز تهران بارانی است

سلامت نیوز: فریبا گودرزی گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق است در بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتقاعات تهران را خواهیم داشت. به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی ، درباره وضعیت جوی کشور از امروز تا پایان هفته اظهار کرد: امروز در سواحل دریای خزر با بارش هایی مواجه هستیم. در شمال شرق و...

سلامت نیوز: فریبا گودرزی گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق است در بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتقاعات تهران را خواهیم داشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی ، درباره وضعیت جوی کشور از امروز تا پایان هفته اظهار کرد: امروز در سواحل دریای خزر با بارش‌هایی مواجه هستیم. در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی نیز با بارش باران رو به رو هستیم.


گودرزی در ادامه بیان کرد: از امروز شنبه ۲ آذر ماه تا اواسط هفته سه شنبه با توجه به پایداری و سکون هوا به تدریج بر غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت افزوده می‌شود.


این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: از چهارشنبه سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و به تدریج بارش‌ها در کشور آغاز می‌شود.


گودرزی درباره هوای تهران طی امروز شنبه نیز گفت: هوای تهران امروز نیمه ابری همراه با مه رقیق است در بعد از ظهر بارش پراکنده در ارتقاعات تهران را خواهیم داشت.
این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: امروز شهرکرد با ۵ درجه و کرمان با ۴ درجه سردترین شهر‌ها و بندر عباس با دمای ۲۶ و اهواز با دمای ۲۴ گرمترین شهر‌ها هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست