زخم مدارس تخریبی همچنان بر پیکر مناطق شرق هرمزگان وجود دارد


زخم مدارس تخریبی همچنان بر پیکر مناطق شرق هرمزگان وجود دارد

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا چه زمان باید فرزندان این دیار در مدارس تخریبی با ترس و دلهره تحصیل کنند، اضافه کرد: بنده هر بار به این مناطق می‌روم منقلب می‌شود که هر لحظه ممکن است سقف مدارس بریزد.

حجت‌الاسلام و المسملین سید مصطفی ذوالقدر صبح امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، افزود: خیران هرمزگانی بی‌نظیر و در نهضت مدرسه‌سازی همواره پیشگام و پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه در طول دوران خدمت احمدی بر مسند اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان کارهای زیادی انجام شد، تصریح کرد: اما هنوز کارهای زیادی باقیمانده که امیدوارم دکتر هاشمی با نیروی جوانی و انگیزه مضاعف بتواند این مشکلات را به حداقل برساند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه همچنان مناطق شرق هرمزگان در مدارس تخریبی با مشکل مواجه هستند، خاطرنشان کرد: با هر باران و زلزله نیز خانواده‌ها از وضعیت فرزندانشان در مدارس تخریبی نگران‌اند و این موضوع به‌هیچ‌وجه زیبنده هرمزگان نبوده و نیست.

وی با بیان اینکه هنوز زخم مدارس تخریبی در مناطق شرق هرمزگان وجود دارد، اظهار کرد: باید متولیان کشور به این مناطق سفرکرده و از نزدیک شاهد این وضعیت بغرنج باشند و فکر و چاره‌ای عملی بیندیشند.

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت با اشاره به اینکه تا چه زمان باید فرزندان این دیار در مدارس تخریبی با ترس و دلهره تحصیل کنند، اضافه کرد: بنده هر بار به این مناطق می‌روم منقلب می‌شود که هر لحظه ممکن است سقف مدارس بریزد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در