بصیرت بزرگترین سرمایه مردم استان مرکزی در حوادث اخیر است


بصیرت بزرگترین سرمایه مردم استان مرکزی در حوادث اخیر است

اراک - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بصیرت و هوشمندی بزرگترین سرمایه مردم این استان است چرا که جریانات پس از اصلاح قیمت بنزین بدون هیچ خسارتی در این استان به پایان رسید.

آیت‌الله «قربان‌علی دری نجف‌آبادی» در نشست شورای اداری استان افزود:متانت و هوشمندی مردم این استان قابل تقدیر است و از متانت و دانایی آنان در حوادث اخیر تشکر می‌شود.

وی افزود: متاسفانه در برخی شهرها فتنه‌گران فرصت یافتند که به اموال عمومی خسارت وارد کنند و این کار در شرایط اقتصادی کشور خیانت و ظلم به مردم است.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد:مجموعه عوامل انتظامی، نظامی و امنیتی استان که در برقراری امنیت تلاش کردند نیز بخش مهمی از سرمایه‌های این خطه هستند و از آنان تقدیر می‌شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: می‌طلبد که مکانی برای بیان گفتمان و اعتراض در استان اندیشیده شود تا مردم بتوانند خواسته‌های خود را بیان کنند.

وی افزود: طرح اعتراض منطقی راه را بر فرصت طلبان می‌بندد و مردم در این مکان می‌توانند خواسته‌هایشان را اصولی مطرح کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: شرایط امروز کشور حساس است و باید مسئولان همت کنند تا از مشکلات با قدرت و با کمترین لطمات عبور شود.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: امکانات کشور محدود است و باید با خلاقیت موانع را پشت سرگذاشت و قناعت و صرفه‌جویی را در بخش‌های مختلف جامعه توسعه داد.

وی اظهار داشت: ستاد اقتصاد مقاومتی باید به استان‌ها اختیارات بیشتری بدهد تا از موضوعات مشکل‌دار با تصمیمات عاقلانه با موفقیت عبور کنند.

امام جمعه اراک در ادامه گفت: تاسیس یک شرکت سهامی در استان و داشتن نقدینگی می‌تواند راهکار برخی مشکلات صنایع استان و اشتغال باشد.

آیت‌الله دری نجف آبادی افزود: نیاز است از تشریفات و کارهای زاید در حوزه دولتی جلوگیری شود و منابع در اختیار هدایت اصولی و اثربخش داشته باشد.

وی عنوان کرد: حضور هوشمندانه و خودجوش مردم در راهپیمایی میثاق با ولایت راه را بر فتنه گران بست.

یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت استان مرکزی در ۱۲ شهرستان ساکن هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان اراک و ساوه