موج سواری اغتشاشگران با حضور و حمایت مردم سرکوب شد


موج سواری اغتشاشگران با حضور و حمایت مردم سرکوب شد

باز هم همه مردم با بصیرت خراسان جنوبی برای حمایت از اقتدار و امنیت به صحنه آمدند و با شعارهای کوبنده موج سواری اغتشاش گران را در روزهای اخیر سرکوب کردند.

خراسان جنوبی_ خبرگزاری شبستان: راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور امروز شنبه (۲ آذر) با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمع باشکوهی از مردم ولایی بیرجند آ‌غاز شد.

پدر شهید ناصر اکبرزاده که همراه فرزند کوچکش در این راهپیمایی حضور داشت به خبرنگار شبستان گفت: یک پسرم شهید شده و به جای او فرزند دیگرم را با خود به میدان های انقلابی آوردم.


«عیسی اکبر زاده» با بیان اینکه پسرم در درگیری با اشرار در سال 80 در کاشمر شهید شد، افزود: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای فراهم کردن یک زندگی بدون دغدغه ومشکلات اقتصادی برای مردم انجام دهند.

پدر شهید اکبرزاده بیان می کند: مردم حقوق نجومی نمی گیرند که بتوانند از پس گرانی ها برآیند، اینکه بنزین در این شرایط بد اقتصادی به یک بار سه هزار تومان گران شود مردم را ناراضی می کند و اعتراض آنها برای نگرانی از گران شدن دیگر اقلام مصرفی به جا است.


اکبرزاده تصریح می کند: ملت بزگوار هستند و هم اکنون هم نیامده ایم که معترضان به گرانی بنزین را محکوم کنیم بلکه آمده ایم تا اغتشاشگرانی که از معترضان سوء استفاده می کنند را محکوم کنیم.


او ادامه می دهد: با آتش کشیدن بانک، با چپاول و غارتگری بنزین ارزان نمی شود، اعتراض و مطالبه گری باید درست و برحق انجام شود.


او با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب و مردم برای این انقلاب، خون دلها خورده اند، بیان کرد: مردم اگر به میدان آمده اند به خاطر پاسداشت زحمات امام خمینی(ره) و حفظ امنیت ایران است.


این شهروند بیان می کند: اعتراض، حق معترض است و در مقابل اغتشاش گر باید محکوم شود، چراکه آشوب کردن کار اشتباهی است و تنها فرصت طلب ها و دشمنان نظام دست به آشوبگری می زنند.


شهروند دیگر «مهدیه محمدپور» که همراه همسرش به راهپیمایی آمده بودند، به خبرنگار شبستان اظهار کرد: تنها به عشق رهبرمان به صحنه آمده ایم تا بگوئیم همواره از منویات رهبرمان پیروی خواهیم کرد.


او با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه «هر تصمیمی که سه قوا بگیرند مردم جامعه باید اطاعت کنند» می گوید: در راستای حمایت از سخنان رهبری به صحنه آمده ایم و طرح گرانی بنزین هم نمی توان گفت طرح خوبی یا بدی است چراکه کارشناسان باید تصمیم بگیرند.


این شهروند بیان کرد: مردم از طرح گرانی بنزین ناراضی اند، ولی در انتها باید از منویات و فرماشات رهبری حمایت و به آن لبیک گفت.


«حبیب شیری»، یک شهروند فرهنگی که در راهپیمایی حضور داشت به خبرنگار این رسانه گفت: معترضان نسبت به خواسته های برحق خود معترض هستند، ولی اغتشاش گران به اموال عمومی و جان و مال مردم صدمه می زند و باید از سوی مردم و دولت محکوم شوند.


او ادامه می دهد: دشمنان وحدت و بصیرت مردم را نمی توانند ببینند و دنبال بهانه ای برای بر هم زدن اتحاد مردم هستند، گرانی بنزین موقعیتی را به وجود آورد که سبب شد دشمن از آن سوء استفاده و ناامنی را به وجود آورد.


شیری می افزاید: مردم با بصیرت ایران ثابت کردند که همواره پای آرمان های انقلاب و رهبر هستند و امنیت و اقتدار ملی خود را با هیچ چیز مقایسه نمی کنند چراکه امنیت پایداری داریم که آن را مدیون جان فشانی خون شهدا هستیم.


او بیان می کند: فشارهای اقتصادی نباید امنیت مردم را به خطر بیندازد؛ مسائل اقتصادی موضوع مهم جامعه است ولی نباید برای بهبودی اقتصاد، امنیت و وحدت مردم را هدف گرفت، مسئولان هم باید مسائل اقتصادی را به گونه حل کنند که امنیت ایران به خطر نیفتد.


شیری تصریح کرد: اغتشاشگران در کشور ما جایی ندارند، چراکه مردم ایران قدر امنیت را می دانند و همواره پای حرف رهبری می مانند.


«سید علی موسوی منش» شهروند دیگری بود که به خبرنگار خبرگزاری شبستان می گوید: مردم تنها به عشق رهبری در صحنه حضور دارند و دفاع از مملکت، خون شهدا و امنیت و اقتدار ملی خط قرمز مردم در تمامی صحنه ها است.


او با بیان اینکه به یاد شهدا بودن کمتر از شهادت نیست، می گوید: ما به عنوان پشتیبان ولایت فقیه در این راهپیمایی شرکت کرده ایم و تا زنده ایم پایبند به دین اسلام و دستورات رهبری خواهیم بود.


این شهروند بیان می کند: معترضان خواسته های به حقی دارند ولی اختلال گر و اغتشاش گر با استفاده از فرصت های موجود، قصد سوء استفاده و ضربه زدن به جان و مال مردم را دارد و در حمایت از صهیونیست و ابر جنایتکاران و با حمایت از دستورات دشمنان سال های سال دوره می بیند و میان معترضان اغتشاش را می اندازند.


او ادامه می دهد: اغتشاش گران، فریب خورده دشمنان هستند و از جوانان انتظار داریم که فریب وعده های دروغین دشمنان نظام را نخوردند، توبه کنند و بر گردند.


این شهروند بیان می کند: مسئولان مملکت هم نباید در خصوص اغتشاش گرها ساکت باشند و مردم انتظار دارند که اغتشاشگران را محارب خدا و رسول قرار دهند و سرکرده های اصلی را به دار مجازات بیاویزند تا درس عبرتی برای مابقی اغتشاشگران باشد.


او با بیان اینکه مدیریت در ایران ضعیف است، بیان می کند: از مسئولان انتظار داریم با مدیریت درست، مملکت را مدیریت و اداره کنند تا زمینه اغتشاش و خرابی هم ایجاد نشود.


موسوی منش می گوید: اگر مدیریت درست باشد موضوعات احتکار، اغتشاش و گرانی هم به وجود نمی آید مسئولان نباید در مقابل موضوعات اختلال، احتکار، فساد و اختلاس سست عمل کنند.


«سلیمان حسنی» پیرمرد 90 ساله ای که از شهر قهستان برای حضور در راهپیمایی با عصا و دست لرزان حضور یافته بود، به خبرنگار این رسانه اظهار می کند: با پای پر درد در این راهپیمایی حضور یافته ام تا تا به دولت و دشمن بگوییم معترض با اغتشاش گر فرق اساسی می کند چراکه معترض کسی است که برای منافع برحق خود مطالبه گری و اعتراض دارد ولی اغتشاش گر به دنبال آشوب و فرصت طلبی است.


این شهروند در خصوص گرانی های موجود در بازار می گوید: بعضی ها از موقعیت گرانی ها سوء استفاده می کنند تا مردم را نسبت به دولت، ملت و انقلاب بد بین کنند ولی مردم ایران هوشیار و با بصیرت هستند و بین اغتشاش گر و معترض فرق می گذارند.


او بیان می کند: آمده ایم برای اظهار هماهنگی با جمعیت معترض برای حمایت از امنیت ایران و انزجار از دشمنان نظام.


این شهروند 90 ساله با بیان اینکه گرانی ها آفتی برای جامعه است، می گوید: گرانی ها مردم را از دولت ناراضی و آنها را ناراحت کرده و هم اکنون از مسئولان نظام، مدیریت گرانی ها و در نهایت پیروزی انقلاب مسلمین و سرنگونی دشمنان نظام را انتظار داریم.


حجت الاسلام «احمد ملایی»، شهروند دیگری است که به خبرنگار شبستان می گوید: مردم برای حمایت از بیانات مقام رهبری، امنیت و اقتدار ملی به صحنه آمده اند؛ گرچه مطالبه گری داریم و مسئولان باید پاسخگویی مطالبه برحق مردم باشند ولی اجازه اینکه عده ای بر مطالبات موج سواری کنند را نمی دهند.


حجت الاسلام ملایی ادامه می دهد: معترض کسی است که از مجاری قانونی اعتراض خود را آرام بیان می کند ولی اغتشاشگر خانه مردم و اموال عمومی را به آتش می کشد و قصدش اعتراض کردن نیست؛ بلکه به خاطر کینه ای که از نظام دارد از فرصت ها سوء استفاده و خرابکاری به بار می آورد.


او بیان می کند: اعتراض و مطالبه گری حق مردم است و باید بتوان از مسئولان سوال کرد که چه اتفاقی افتاده ولی مردم اجازه نمی دهند که مطالبه گری را به اغتشاش تبدیل کنند.


«علی ناصری»،فرماندار بیرجند در خصوص جلوگیری از افزایش قیمت ها می افزاید: از روزی که تغییر و تحول در قیمت بنزین اتفاق افتاده ستاد تنطیم بازار استان راه اندازی و تاکنون چهار جلسه ستاد تنظیم برگزار و تمام دستگاه های نظارتی مانند تعزیرات حکومتی، بازرسی سازمان صمت استان و اتاق اصناف بازرسی مستمر را بر قیمت دارند.


فرماندار بیرجند می گوید: مردم نارضایتی از قیمت ها را دارند و به همین دلیل تیم های سیار و دفاتر نظارتی جلوی شهرداری، میدان حضرت امام خمینی(ره) و سه راه اسدی مستقر شدند تا مردم نگرانی و شکایات خود را در خصوص قیمت ها اعلام کنند.


او ادامه داد: همچنین سامانه تلفنی 124 آماده دریافت شکایات اعتراضات مردمی نسبت به قیمت ها است و مردم می توانند با شماره گیری این شماره مشکلات افزایش قیمت ها را اطلاع رسانی کنند تا بازرسان در این خصوص ورود پیدا کنند.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان