2 کارخانه لوازم خانگی در آستارا آماده افتتاح‌ است


2 کارخانه لوازم خانگی در آستارا آماده افتتاح‌ است

آستارا - ایرنا - رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: 2 کارخانه تولید لوازم خانگی با حدود 40 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در شهرک صنعتی این شهرستان آماده افتتاح‌ است.

محسن آهنی روز شنبه در بازدید اعضای بسیج رسانه آستارا از شهرک صنعتی این شهرستان به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، اظهار کرد: واحدهای قابل افتتاح، تولیدکننده ظروف تفلون، هود و اجاق گاز هستند و زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم کرده اند.

وی بیان کرد: این کارخانه ها در دهه فجر امسال افتتاح خواهند شد و در کل، ۲۳ واحد با اشتغال ۲۰۰ نفر در شهرک صنعتی آستارا فعال و هفت واحد تولیدی دیگر در حال ساخت است.

وی ادامه داد: از ۲۰ هکتار وسعت شهرک صنعتی آستارا، ۱۴ هکتار قابلیت واگذاری دارد و کمبود زمین از جمله موانع ساخت و توسعه واحدهای تولیدی در آن است.

آهنی بیان کرد: آستارا با داشتن بندر، راه آهن و گمرک از ظرفیت بالای رونق تولید برخوردار است و ساخت شهرک صنعتی مرزی باعث تقویت مناسبات اقتصادی ایران و جمهوری آذربایجان ‌خواهد شد.

آرش جوهری مسئول کانون بسیج رسانه آستارا هم در این بازدید گفت: خبرنگاران با بیان مشکلات تولیدکنندگان، می توانند گام مثبتی در تحقق رونق تولید و شعار سال بردارند.

وی اظهار کرد: وظیفه رسانه ها بسیار خطیر و مهم تر از گذشته است و دشمنان با صرف هزینه های زیاد، قصد انحراف جوانان و نوجوانان ایران اسلامی از کار و سازندگی را دارند.

شهرک صنعتی آستارا با ۲۰ هکتار مساحت، در سال ۱۳۸۷ در روستای کوهپایه ای هودول ایجاد شده است.

۳۰ آبان تا ششم آذرماه هفته بسیج است.

بندر مرزی آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر