افشاگری عجیب از قهر 24 ساعته استراماچونی ؛ روایتی متفاوت از قهر سرمربی استقلال


افشاگری عجیب از قهر 24 ساعته استراماچونی ؛ روایتی متفاوت از قهر سرمربی استقلال

حواشی پیرامون استقلال و مربی ایتالیایی اواخر هفته گذشته به جایی کشید که این بار قهر سرمربی ایتالیایی به خاطر عدم آماده شدن البسه زمستانی مورد توجه قرار گرفت. نوشته افشاگری عجیب از قهر 24 ساعته استراماچونی ؛ روایتی متفاوت از قهر سرمربی استقلال اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

افشاگری عجیب از قهر ۲۴ ساعته استراماچونی ؛ روایتی متفاوت از قهر سرمربی استقلال

استراماچونی از آقامدد دلجویی کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 نوامبر 2019 | 7:20
افشاگری عجیب از قهر 24 ساعته استراماچونی ؛ روایتی متفاوت از قهر سرمربی استقلال

حواشی پیرامون استقلال و مربی ایتالیایی اواخر هفته گذشته به جایی کشید که این بار قهر سرمربی ایتالیایی به خاطر عدم آماده شدن البسه زمستانی مورد توجه قرار گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آندره آ استراماچونی مهم ترین چهره تمرین روز چهارشنبه گذشته استقلالی ها بود، مردی که با حالت قهر کمپ آبی ها در مجموعه انقلاب را ترک کرد تا این جلسه تمرینی دوباره دستخوش حواشی بسیار زیادی قرار بگیرد. این بار اما دلیل قهر سرمربی استقلال جالب بود که باعث شد واکنش های بسیار زیادی نیز در پی داشته باشد و پای مسئول تدارکات باشگاه را به وسط ماجرا بکشاند.

سرمربی ایتالیایی در این چند ماه که هدایت استقلال را برعهده داشته است به دفعات ماجرای دلخوری و قهرش از تیم زبانزد عام و خاص شده بود که آخرین بار گفته شد او به باشگاه اولتیماتوم دوهفته ای داده است تا مشکلات مالی را به حداقل برساند این دفعه به دلایلی عجیب عادت همیشگی خود را تکرار و تمرین را ترک کرد.”نرسیدن البسه زمستانی و گرمکن به محل تمرین”دلیلی بود که برای قهر استراماچونی و ترک تمرین روز چهارشنبه استقلال مطرح شد و پای یکی مثل مدد جباری تدارکاتچی قدیمی باشگاه را به میان ماجرا کشید.

در واکاوی اتفاقاتی که منجر به قهر عجیب سرمربی استقلال از تمرین شد بهترین کسی که می توانست ماجرا را به بهترین شکل تشریح کند خود تدارکاتچی محجوب و کاربلد آبی ها بود، مردی که بیش از سه دهه است در کنار استقلال حضور دارد و تجربه کار کردن با انواع و اقسام مربیان داخلی و خارجی را در پرونده خود دارد. آقامدد در ابتدا با اشاره به این که همه او را می شناسند، گفت:«سالهاست در استقلال کار تدارکات را انجام می‌دهم و یک دستیار هم کنار من هست که کمک می‌کند. در این سال‌ها سعی کرده‌ام همیشه مسئولیت‌ها را به نحو احسن انجام بدهم چون حساسیت‌ها در باشگاه استقلال را می‌شناسم. ماجرای آن روز تقصیر من نبود».

او در ادامه گفت:« تقصیر من چیست که آن روز محل تمرین استقلال به دلایل فنی چند بار تغییر کرد.وقتی این اتفاق افتاد و تمرین از تهرانسر به مجموعه انقلاب منتقل شد نمی‌توانستم البسه استراماچونی را در همان زمان محدود بفرستم. حتی از همکارم خواستم خیلی زود ماشین کرایه کند، حتی پول بیشتر بدهد تا البسه آقای استراماچونی از تهرانسر به مجموعه ورزشی انقلاب برسد که تا آمدیم کار را انجام بدهیم، آقای استراماچونی از تمرین قهر کرد و رفت».

تدارکاتچی استقلال که دوست نداشت بیشتر از این وارد فضای قهر سرمربی شود، در ادامه با بیان این که نمی‌داند چرا سرمربی قهر کرد و رفت به اتفاقات فردای آن روز اشاره و از دلجویی استراماچونی صحبت کرد:« فردای آن روز وقتی با استراماچونی روبروشدم ایشان از من دلجویی کرد و دست روی سرم کشید. من هم ناراحتی از ایشان ندارم چون خودم را موظف می‌دانم امور محوله را انجام دهم. دوست نداشتم استراماچونی احساس کند ما کارمان را خوب انجام نمی‌دهیم یا به نوعی میهمان‌نواز نیستیم.اتفاقا هم میهمان‌نوازیم هم سعی کردیم نظم قابل قبولی در امور تدارکات ایجاد کنیم تا خللی در انجام تمرینات ایجاد نشود. به هر حال باشگاه استقلال هم مشکلاتی دارد که در حال رفع شدن است. امیدوارم که هر چه زودتر هر مشکلی هست از بین برود».

یک روز بعد از قهر استراماچونی به دلیل آماده نبودن البسه زمستانی و گرمکن در مجموعه تمرینی، مرد ایتالیایی از عصر روز پنجشنبه بدون مشکل دوباره به جمع شاگردانش بازگشت و دیروز هم در تمرینی که در سرمای طاقت فرسای پایتخت وجود داشت با برتن کردن گرمکن های آبی، دقایق داغی را در کنار شاگردانش برای بازی با نساجی پشت سر گذاشت تا روایت قهر ۲۴ ساعته او از استقلال به این شکل به خاطرات پرحاشیه این چند ماه پیوسته و بایگانی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان