تعبیر و تفسیر بیضی در فال قهوه


تعبیر و تفسیر بیضی در فال قهوه

نماد بیضی در فال قهوه با توجه به اینکه در کدام قسمت از فنجان نمایان شود، معانی مختلفی دارد. نماد بیضی نشانگر بارداری و تشکیل خانواده است.

تعبیر و تفسیر بیضی در فال قهوه
ستاره | سرویس سرگرمی - بیضی نمادی از بارداری و تشکیل خانواده است. در این مقاله با تعبیر بیضی در فال قهوه بیشتر آشنا خواهیم شد.در این مطلب می‌خوانید:
نقش بیضی در فال قهوه تعبیر بیضی در بالای فنجان قهوه تعبیر بیضی در میانه فنجان قهوه تعبیر بیضی در پایین فنجان قهوه تعبیر چند بیضی در فنجان قهوه

نقش بیضی در فال قهوه

بیضی نمادی از دستگاه تولید مثل زنانه است. از این رو مشاهده بیضی در فال قهوه بدین معناست که یا قصد تشکیل خانواده دارید یا فرزند دیگری می‌خواهید. شما شرایط لازم برای داشتن یک خانواده را دارید.

تعبیر بیضی در بالای فنجان قهوه

دیدن بیضی در بالای فنجان قهوه نشانگر این است که شما اکنون آمادگی تشکیل خانواده یا اضافه کردن یک عضو جدید به خانواده را دارید. با شریک زندگی خود صحبت کرده و به او نشان دهید که می‌خواهید از او حمایت و محافظت کنید. به خانواده خود نشان دهید که توانایی تامین هزینه‌های آن‌ها را دارید.

تعبیر بیضی در میانه فنجان قهوه

وجود بیضی در میانه فنجان قهوه نشان می‌دهد که شما باید قبل از فکر کردن به تشکیل خانواده یا اضافه کردن یک عضو جدید به آن، ابتدا زندگی خود را سر و سامان دهید. شما در وهله اول باید بتوانید هزینه‌های یک خانواده را تامین کنید و به شریک خود در عمل نشان دهید که می‌تواند به شما تکیه و اعتماد کند.

تعبیر بیضی در پایین فنجان قهوه

مشاهده بیضی در پایین فنجان قهوه بیانگر این است که شما انرژی لازم برای حمایت از خانواده فعلی خود را ندارید. از این رو بهتر است صبر کنید تا شرایط لازم برای داشتن یک فرزند دیگر را به دست آورید.
اگر جوان هستید و نمی‌خواهید اکنون تشکیل خانواده داده یا باردار شوید، از این رو مشاهده این نماد در پایین فنجان نشان می‌دهد که به احتمال زیاد در آینده خانواده‌ای بزرگ خواهید داشت.
تعبیر و تفسیر بیضی در فال قهوه

تعبیر چند بیضی در فنجان قهوه

این وضعیت نشان می‌دهد که شما روابط متعددی داشته و هنوز نمی‌دانید می‌خواهید چکار کنید. زندگی شما درهم و آشفته است و به همین دلیل آرامش خیال ندارید. برای تغییر این وضعیت بهتر است در جایی مستقر شده و به فکر تشکیل خانواده باشید. این کار می‌تواند به پیشرفت و آرامش شما کمک کند. زمان خود را صرف آدم‌هایی نکنید که قرار نیست عضوی از خانواده شما باشند.


کلام آخر

مشاهده نماد بیضی در فال قهوه نشان دهنده این موضوع است که قبل از تشکیل خانواده باید آمادگی و شرایط لازم برای داشتن آن را به دست آورید.
اگر به فال گرفتن علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب آموزش گرفتن فال قهوه و تفسیر فال چای به صورت حرفه‌ای را نیز در ستاره بخوانید. همچنین می‌توانید با تعبیر و تفسیر گوشواره در فال قهوه و تعبیر و تفسیر ملخ در فال قهوه نیز در سایت ستاره آشنا شوید. لطفا نظرات و پرسش‌های خود را درباره این مقاله با ما و دیگر مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید.
برگرفته از: auntyflo.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات