رمز موفقیت بسیجیان اخلاص در عمل است


رمز موفقیت بسیجیان اخلاص در عمل است

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: رمز پیروزی و موفقیت بسیجیان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران اخلاص در عمل است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز یکشنبه در دیدار بسیجیان شهرستان که به مناسبت هفته بسیج در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، افزود: بسیجیان با اخلاص در عمل برای خدا کار کنند و مطمئن باشند که خداوند متعال یاریگر آنها خواهد بود.

وی اظهار داشت: در دروان دفاع مقدس ملت ایران بسیجی وار به جبهه های حق علیه باطل اعزام شدند و با دشمن بعثی که از طرف ۳۱ کشور جهان تامین مالی و نظامی می شد مقابله کردند و پیروز شدند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: دشمنان از اخلاص بسیجیان هراس دارند زیرا با وجود تجهیزات نظامی مدرن نمی توانند در برابر اراده پولادین بسیج مقاومت کنند.

حجت السلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: بسیجیان با بصیرت بالای خود عمق حوادث را شناسایی کرده و ملت را نیز به موقع آگاه می کنند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان ما در برابر اخلاص، بصیرت و مقاومت ملت بسیجی ایران نمی توانند کاری کنند و به همین دلیل همواره به تخریب بسیج وسپاه و نیروهای مسلح می پردازند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به فرموده قرآن هیچگاه دوست ما نمی شوند، یادآور شد: نباید در شرایط مختلف انقلاب به دشمنان اعتماد کنیم و باید همواره جلوی نفوذ آنان را بگیریم و این بسیجیان هستند که با بصیرت بالای خود مقابل دشمن ایستاده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: مقاومت و جنگیدن در برابر دشمن دستور قرآن است و باید با دشمنان نبرد کرد تا پیروز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس