جامعه قرآنی تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند


جامعه قرآنی تا پای جان از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حوادث اخیر در کشور، گفت: جامعه قرآنی در کنار مردم با بصیرت و گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، مراسم تقدیر از مقام‌آوران قرآنی ویژه خانواده‌ها و فرزندان کارکنان ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) با حضور حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد، رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در انزلی برگزار شد.

حجت الاسلام مظفری‌نژاد در این مراسم با اشاره به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ایران اسلامی باید حداقل ده میلیون قاری قرآن داشته باشد، گفت: در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی و قرآنی باید بهتر و بیشتر از گذشته اهتمام داشت و نفرات قرآنی باید تلاش خود را بیشتر کنند که هر روز باعث ارتقای خود، خانواده، کشور و جامعه شوند.

وی افزود: بحمدالله مقام‌های قرآنی کسب شده نیروی دریایی ارتش در بین نیروهای مسلح ، بسیار خوب و بابرکت بوده که مویّد تلاش و زحمات گذشتگان برای بدست آوردن این جایگاه است. هم اکنون نیز تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌ها باید بهتر و بیشتر از گذشته باشد تا مقامات کسب شده ارتقا یابد و ما نباید به این مقام‌ها قانع شویم و به آن بسنده نماییم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید بر رفتار و زندگی خواهران و برادران قرآنی یادآور شد: شما عزیزان به واسطه انتساب به قرآن و اهل بیت‌(ع)، باید تمام الگوهای شخصیتی و رفتاریتان به قرآن متصل و وابسته باشد و یک الگوی کامل برای دیگران باشید.

حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد در پایان با اشاره به اینکه در آستانه هفتم آذر، سالروز گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد تجارت و اقتصاد کشور ما از طریق ترانزیت دریایی انجام می‌گیرد و امنیت و اسکورت کشتی‌ها و نفتکش‌ها به واسطه نیروی دریایی قوی امکان پذیر است و این ماموریت با اراده ایمان و توکل به خداوند بزرگ میسر می‌شود.

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر برخی از اغتشاش‌گران در داخل کشور گفت: چندی پیش شاهد برخی ناآرامی‌های کور در داخل کشور بودیم که دست حمایت دشمنان از این اتفاقات مشخص بود، اما جامعه قرآنی در کنار مردم ولایت‌مدار و با بصیرت کشور، گوش به فرمان ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب به مقابله با این اتفاقات برخواسته و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.

حجت‌الاسلام مظفری‌نژاد، رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ادامه سفر به ناوگان شمال با خانواده شهید یعقوب راستگو که در بیست‌و‌پنجم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ در درگیری با متجاوزین عراقی در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد، دیدار کرد./
پایان پیام/50

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت افغانی افغانستان به تومان، امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403