بسیج طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام می‌چشاند


بسیج طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام می‌چشاند

خبرگزاری آریا- بسیج طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام و این مرز و بوم می‌چشاند و پیروزمندانه بر قله‌های اقتدار و فتح تکیه می‌زند.

بسیج طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام می‌چشاند
خبرگزاری آریا- علوی تاکید کرد: بسیج طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام و این مرز و بوم می‌چشاند و پیروزمندانه بر قله‌های اقتدار و فتح تکیه می‌زند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی وزارت اطلاعات، متن پیام سیّد محمود علوی وزیر اطلاعات به این شرح است:
بسمه تعالی
بسیج، یادگار گران سنگ حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) است که با تشکیل آن، دریچه‌های نوینی از امید در عرصه‌های معنوی، فرهنگی، اجتماعی و دفاعی به روی حق طلبان جهان هستی گشوده گردید تا همواره حماسه‌هایی ماندگار از خود باوری با تکیه بر ایمان و از جان گذشتگی را در تارک تابناک تاریخ ثبت و ضبط نماید.
بسیجی سرافراز، اطاعت بی قید و شرط از منویات حضرت امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و رهنمود‌های فرماندهی معظّم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) را نصب العین خود قرار داده و با این فرمانبری، طعم تلخ شکست‌های پی در پی را به کام دشمنان اسلام و این مرز و بوم می‌چشاند و پیروزمندانه بر قله‌های اقتدار و فتح تکیه می‌زند.
اینجانب فرارسیدن هفته‌ی افتخارآمیز بسیج را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بسیجیان دلاور و ملت عزتمند ایران اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی و سرافرازی روز افزون این عابدان دلاور را در خدمت به مردم عزیزمان، از پیشگاه خداوند حفیظ آرزو می‌نمایم.
سیّد محمود علوی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟