مردم ابرکوه حرکت اخیر اغتشاشگران را در کشور محکوم کردند


مردم ابرکوه حرکت اخیر اغتشاشگران را در کشور محکوم کردند

یزد – ایرنا - مردم انقلابی ابرکوه روز یکشنبه با شرکت در راهپیمایی با شکوهی که از میدان امام حسین (ع) تا سه راه سرو این شهر برگزار شد، با مشت‌های گره ‌کرده و « فریاد مرگ بر آمریکا» ، « مرگ بر اسرائیل» و « مرگ بر فتنه‌گر» ، حرکت عاملان اغتشاش‌های اخیر را در کشور محکوم کردند.

در این راهپیمایی که امامان جمعه شهرهای ابرکوه ، مهردشت ، فرماندار ابرکوه ، تعدادی از روحانیان منطقه و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، آنها بار دیگر حمایت خود را از سخنان مقام معظم رهبری ، ارزش های انقلاب اعلام و بر تداوم راه امام خمینی (ره) و شهدای والا مقام تاکید و با تجدید میثاق با رهبری ، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام‌ اغتشاشگران اعلام کردند.

مردم ابرکوه حرکت اخیر اغتشاشگران را در کشور محکوم کردند

راهپیمایان ضمن محکوم کردن عاملان فتنه و برهم زدن نظم ، امنیت و آرامش مردم ، از دستگاه قضایی خواستند تا رهبران و عناصر اغتشاش‌ روزهای گذشته را به سزای اعمالشان برساند.

امام جمعه ابرکوه در پایان مراسم راهپیمایی امروز با قدردانی از حضور طبقات مختلف و مسئولان گفت: مردم با حضور گسترده خود تاکید کردند ، استکبارجهانی که در صدر آنها آمریکا قرار دارد ، عامل مخل امنیت جهانی هستند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با تاکید بر اینکه مردم در هر زمان و شرایطی با وحدت و همدلی پیرو منویات مقام معظم رهبری هستند، خاطرنشان کرد: توطئه های دشمنان به واسطه حضور گسترده ملت در صحنه های انقلاب تاثیری نداشت و نخواهد داشت .

مردم ابرکوه حرکت اخیر اغتشاشگران را در کشور محکوم کردند

رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه در ادامه با بیان اینکه جانفشانی شهدا ، ایثارگران ، تلاش ها و زحمات امام خمینی (ره) و درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب ، ایران ، کشوری مقتدر و ایستاده در برابر تمام بدخواهان و هنجارشکنان است ، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب ، توطئه ها و فتنه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

طرح اصلاح قیمت بنزین براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد جمعه ۲۴ آبان به اجرا گذاشته شد تا درآمد حاصل از آن بنا به گفته علی ربیعی سخنگوی دولت به صورت یارانه به ۷۵ درصد اقشار جامعه از جمله کارگران، بازنشستگان، معلمان، نیروهای تامین اجتماعی، عشایر و افراد وابسته به صندوق‌ها و حقوق‌بگیران ثابت تعلق گیرد.

رییس جمهوری نیز دستور پرداخت یارانه‌های حاصل از اجرای این طرح را از شامگاه ۲۷ آبان صادر کرد.

به گفته ربیعی ‏دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری حدود ۶۰ درصد خانوارهای ایران خودرو شخصی ندارند و مصرف بخش بزرگی از خودروداران روستایی و شهرهای کوچک هم زیر ۶۰ لیتر در ماه است. طرح سهمیه بندی بنزین به نفع هر دو این ‌گروه‌ بزرگ است که اکثر شهروندان ایرانند، هموطنان‌مان به خصوص این دو گروه، به مرور زمان، آثار مثبت آن را خواهند دید.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو