افزون بر یک تن موادمخدر در سراوان کشف شد


افزون بر یک تن موادمخدر در سراوان کشف شد

زاهدان- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 328 کیلوگرم انواع موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در سراوان کشف شد.

سردار احمد طاهری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان از جا به جایی محموله موادمخدر از مناطق مرزی به این شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند قاچاق مواد افیونی شب گذشته قاچاقچیان را که با یک دستگاه خودرو وانت نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در مسیر سراوان به خاش در تردد بودند شناسایی کرده و تحت نظر قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با ماموران انتظامی درگیر و با آتش پر حجم تکاوران پلیس، ضمن رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: ماموران در این عملیات ضمن دستگیری یک قاچاقچی یک تن و ۳۲۶ کیلو و ۱۲۰ گرم تریاک و ۲ کیلو و ۵۰ گرم هروئین را کشف کردند.

وی ادامه داد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند مسلحانه مواد مخدر ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟