رفع قطعی اینترنت موبایل در کشور شروع شد


رفع قطعی اینترنت موبایل در کشور شروع شد

روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اعلام کردند رفع قطعی اینترنت موبایل کاربران آنها شروع شده و تا پایان امشب تمامی کاربران به اینترنت همراه دسترسی خواهند داشت. طبق اعلام روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل مراحل رفع قطعی اینترنت همراه آغاز شده است و تا پایان امشب این قطعی به پایان... نوشته رفع قطعی اینترنت موبایل در...

روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل اعلام کردند رفع قطعی اینترنت موبایل کاربران آنها شروع شده و تا پایان امشب تمامی کاربران به اینترنت همراه دسترسی خواهند داشت.

طبق اعلام روابط عمومی اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل مراحل رفع قطعی اینترنت همراه آغاز شده است و تا پایان امشب این قطعی به پایان خواهد رسید. همچنین در حال حاضر اتصال خطوط ایرانسل و همراه اول به اینترنت در استان‌های ایلام، زنجان، اردبیل، همدان، چهارمحال و بختیاری، یزد، سمنان، گلستان و خراسان جنوبی برقرار شده است. همچنین رفعی قطعی اینترنت همراه اپراتور رایتل نیز برای کاربران در حال انجام بوده و پس از اینکه اتصال هر کاربر برقرار شد، برای آنها پیامکی در خصوص برقراری اینترنت ارسال می‌شود.

زمان رفع کامل قطعی اینترنت موبایل

تاکنون در ارتباط با شبکه اینترنتی موبایل در تهران اطلاعاتی منتشر نشده است. لازم به ذکر است آن دسته از کاربرانی که همچنان اینترنت سیم کارت آنها با اختلال مواجه است، می‌بایست تا پایان امشب منتظر بمانند؛ چراکه طبق آخرین اعلام اپراتورهای تلفن همراه، اینترنت بین‌الملل کاربران آنها تا پایان امشب برقرار خواهد شد.

آخرین وضعیت اینترنت همراه در کشور

رفع قطعی اینترنت موبایل در کشور شروع شدرفع قطعی اینترنت موبایل در کشور شروع شد

نمایشگر نت‌بلاکز، دیدبان اینترنت در خصوص سطح دسترسی به اینترنت تلفن همراه در ایران:

همراه اول: 0 درصد ایرانسل: 28 درصد رایتل: 1 درصد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی