انتشار کتاب اینشورتک با حمایت بیمه سامان


انتشارات راه پرداخت با حمایت بیمه سامان کتاب اینشورتک را منتشر کرد. کتاب اینشورتک ادامه مسیر کتاب فین‌تک و ولث‌تک است که پیش از این راه پرداخت مبادرت به انتشار آن کرده بود.

به گزارش بنکر (Banker)، کتاب اینشورتک ترجمه کتاب « The INSURTECH Book: The Insurance Technology Handbook for Investors, Entrepreneurs and FinTech Visionaries » است که توسط انتشارات وایلی در سال 2018 منتشر شده است. سوزان چیستی مدیرعامل فین‌تک سیرکل به همراه سه نفر دیگر ویراستاری این کتاب را بر عهده داشته‌اند. احسان روحی و مازیار معتمدی نیز ترجمه این اثر به فارسی را انجام داده‌اند.
همان‌گونه که از نام آن پیداست کتاب اینشورتک به صنعت بیمه اختصاص دارد و تأثیری که فناوری بر روی این حوزه گذاشته است. این کتاب راهنمایی جامع برای درک پتانسیل‌های نوآوری و فرصت‌های فناوری در صنعت بیمه است. این کتاب بینش، افکار و استراتژی‌های قابل اجرا را از سوی تعداد زیادی از فعالان و متخصصان این حوزه ارائه می‌کند. نویسندگان کتاب اینشورتک توضیح می‌دهند که چرا روش‌های سنتی کسب‌وکارهای بیمه به زودی تأثیر خود را از دست خواهند داد و راه نجات در انقلاب دیجیتال را شرح می‌دهند. کتاب اطلاعاتی جامع و ضروری برای ارتباط فناوری و بیمه ارائه می‌دهد، روش‌های جدید رشد، مدل‌های نوین کسب‌وکار، زنجیره ارزش، استراتژی مشارکت مشتری و ساختارهای سازمانی لازم برای دگرگون کردن صنعت بیمه در این کتاب معرفی شده است.
کتاب اینشورتک منبعی ارزشمند از آخرین دستاوردهای موجود برای کارآفرینان، نوآوران، بیمه‌گزاران، سرمایه‌گذاران، تحلیلگران و مشاورانی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند یا علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری هستند.
کتاب اینشورتک را هم‌اکنون می‌توانید از فروشگاه راه پرداخت به نشانی shop.Way2Pay.ir خریداری کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیمه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی