اغتشاشات اخیر در کشور برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب بود


اغتشاشات اخیر در کشور برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب بود

گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اغتشاشات اخیر ارتباطی به اعتراض مردم نداشت و حاصل برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب بود.

عبدالرضا چراغعلی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامیان اظهارداشت: شرایط حساس کشور با وجود تحریم‌های غیرانسانی و ظالمانه استکبار جهانی بر کسی پوشیده نیست و اغتشاشاتی که این چند روزه در برخی نقاط کشور ایجاد شد، فاصله زیادی با حرکت اعتراضی داشت و حاصل برنامه‌ریزی دشمنان انقلاب بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان افزود: با تدبیر مدیران امنیتی، انتظامی، سپاه، معتمدین و فرهیختگان جامعه، آرامش در استان گلستان حفظ شده و مردم با خردمندی و بصیرت، صبوری کردند.

وی بیان کرد: وظیفه مدیران بیش از گذشته سنگین است زیرا انتظارات مردم نسبت به قبل بیشتر شده و با این وضعیت تحریمی کشور، مدیران و مسئولان باید با ایستادگی حرکت رو به جلو داشته باشند.

چراغعلی با اشاره به وضعیت فرماندار سابق رامیان گفت: دستگاه های نظارتی مطابق با مقررات، وظیفه نظارت بر فعالیت‌های مسئولان را دارند و فعالیت‌های مساله‌دار فرماندار سابق رامیان به مجموعه استانداری انتقال داده شد وبا توجه به این موضوع، وی و یکی از کارمندان فرمانداری رامیان برای انجام پاره‌ای تحقیقات در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفتند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان با اشاره به اینکه دانستن حق مردم است، ارائه اطلاعات تکمیلی را منوط به گزارش دستگاه قضایی دانست و افزود: در روزهای آینده مسئولان دادگستری گلستان با تحقیقات تکمیلی گزارش کاملی را در این خصوص در اختیار مردم قرار خواهند داد.

وی در خصوص معرفی سرپرست فرمانداری رامیان نیز عنوان کرد: حمیدرضا چوبداری به عنوان یکی از نیروهای کارآمد وزارت کشور، به عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در حال فعالیت بود که با نظر استاندار گلستان و با توجه به شرایط حساس شهرستان رامیان و نزدیکی به زمان انتخابات، برای تصدی مدیریت این شهرستان انتخاب شد.

حمیدرضا چوبداری پس از معرفی رسمی به عنوان سرپرست فرمانداری رامیان در جلسه شورای اداری، گفت: ترمیم احساسات جریحه‌دار شده مردم رامیان و ایجاد اطمینان در منطقه برای برگزاری انتخابات بیطرفانه با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود از برنامه‌های اصلی بنده است.

سرپرست فرمانداری رامیان افزود: در مسیر حرکت خود از مشاوره دلسوزان، منتقدین، علما، معتمدین و فرهیختگان بی‌نیاز نیستم زیرا موظفیم شهرستان را در مسیر توسعه قرار دهیم و این جز با انتقاد سازنده، مشاوره، صرفه‌جویی در هزینه ها و نگاه به چشم‌انداز شهرستان با توجه به ظرفیت‌های آن میسر نخواهد بود.

چوبداری خاطرنشان کرد: با هر مسئولی که تخلف انتخاباتی داشته باشد حتی در شب انتخابات هم برخورد قاطع خواهد شد و در این راستا می‌خواهم همه مسئولان اجرایی انتخابات مراقبت لازم را انجام دهند تا در مسیر انتخابات دچار لغزش نشوند یا مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

در این مراسم حسین لاری کمان که پیش از این معاون سیاسی امنیتی فرمانداری آزادشهر بود، به عنوان بخشدار بخش فندرسک شهرستان رامیان معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در حاشیه جلسه شورای اداری رامیان در گفتگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به جابجایی های صورت گرفته در روزهای اخیر افزود: احمدرضا آدینه از فرمانداری گنبد و محمد ابراهیمی بخشدار پیشین فندرسک رامیان به ترتیب به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آزادشهر منصوب شدند.

چراغعلی گفت: حمیدرضا ملک‌حسینی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آزادشهر نیز به‌ عنوان مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان منصوب شده است.

شهرستان ۸۶ هزار نفری رامیان در شرق استان گلستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا