نتانیاهو هم درباره اغتشاشات ایران اظهارنظر کرد


نتانیاهو هم درباره اغتشاشات ایران اظهارنظر کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها درگیر بحران‌های بسیاری است در جلسه امروز کابینه به تکرار ادعاهای گزاف خود پرداخت و درباره اغتشاشات ایران هم اظهارنظر کرد.

نتانیاهو هم درباره اغتشاشات ایران اظهارنظر کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اسرائیل نشنال نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در نشست هفتگی کابینه این رژیم ادعا‌های واهی خود را درباره ایران تکرار کرد.

نتانیاهو مدعی شد: «ژنرال مکنزی فرمانده سنتکام گفته است که ایران نه تنها قصد حمله‌ای دیگر علیه همسایگانش را دارد، بلکه به شهروندان خودش نیز حمله می‌کند. ایران در هفته‌های گذشته صد‌ها تن از شهروندانش را قتل عام کرده است (!). ایران بزرگترین حامی دولتی تروریسم در جهان است. من از کل کشور‌های جهان می‌خواهم به منظور برقراری ثبات در منطقه و جهان، به مبارزه و اعمال فشار بیشتر علیه ایران ملحق شوند. از اسرائیل که با این ترور مبارزه می‌کند، حمایت کنید، ما اقدام کرده‌ایم و ادامه می‌دهیم.»

نتانیاهو در حالی این ادعاها علیه کشورمان را بر زبان می‌آورد که رژیم کودک‌کش صهیونیستی روزانه با کشتار کودکان و زنان فلسطینی صفحاتی بر دفتر جنایات خود می‌افزاید و رسوایی قتل‌عام فلسطینیان بیگناه بر پیشانی‌اش ثبت شده است.

اظهارات نخست‌وزیر جانی رژیم صهیونیستی درباره اغتشاشات اخیر در ایران در ادامه مواضع مداخله‌جویانه مقامات غربی علی‌الخصوص آمریکایی‌ها و حمایت‌های آنان از اغتشاشگران مطرح می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی