آمادگی سازمان دارالقرآن برای تعامل سازنده با موسسات قرآنی مردم‌نهاد


آمادگی سازمان دارالقرآن برای تعامل سازنده با موسسات قرآنی مردم‌نهاد

حجت‌2الاسلام صباغ، مؤسسه مهد قرآن را گنجینه ارزشمندی برای کشور دانست و گفت: فراهم شدن زمینه همکاری، تعامل سازنده و هم‌2افزایی با مراکز و مؤسسات قرآنی مردم نهاد از اولویت‌های سازمان دارالقرآن الکریم است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: در دیدار سید محمود چاوشی، مدیر عامل مؤسسه کشوری مهد قرآن و هیأت همراه با حجت الاسلام اخوان صباغ، رئیس جدید سازمان دارالقرآن ، تقویت و ارتقای روح همدلی و همزبانی قرآنی با مؤسسات فعال قرآنی مردم نهاد برای رسیدن بر شیوه های مشترک آموزشی ، علی الخصوص حفظ قرآن مورد تأکید قرار گرفت .

بنابر این گزارش، در این دیدار پس از گزارش چاوشی از فعالیت های 27 ساله مؤسسه مهد قرآن در گسترش فرهنگ قرآنی با محوریت حفظ و فهم قرآن کریم شکوفایی بیش از چهار هزار حافظ کل قرآن عضو این مؤسسه در سراسر کشور، حجت الاسلام صباغ، مؤسسه مهد قرآن را گنجینه ارزشمندی برای کشور دانست و گفت: فراهم شدن زمینه همکاری، تعامل سازنده و هم افزایی با مراکز و مؤسسات قرآنی مردم نهاد از اولویت های سازمان دارالقرآن الکریم است.

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با انتقاد از برخی کاستی های دستگاه های مسئول در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در امر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن آمادگی سازمان دارالقرآن را برای واسپاری آموزش عمومی و تخصصی حفظ قرآن مورد تأکید قرار داد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ علیراد قسمت