امنیت مهم‌ترین مولفه در پیشرفت و توسعه هر کشور است


امنیت مهم‌ترین مولفه در پیشرفت و توسعه هر کشور است

مهاباد- ایرنا- جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ضریب امنیت ایران اسلامی را بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: امنیت مهم‌ترین مولفه‌ و زیربنای پیشرفت و توسعه هر کشور به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار مجید ارجمندفر عصر روز یکشنبه در آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در میاندوآب، اظهار داشت: اگر امنیت در جامعه‌ نباشد، هیچ کار مثبتی نمی‌توان انجام داد و کشور ضمن اینکه مورد تهدید دشمن قرار می‌گیرد، نمی‌توان در آن فعالیت‌های تحقیقاتی، فکری، فرهنگی و علمی انجام داد.

وی با اشاره به وضعیت سوریه و خساراتی که داعش و دشمنان جبهه مقاومت در آن به بار آوردند افزود: امروز روحیه بسیجی، ایثار، گذشت و فداکاری رزمندگان ایرانی به الگویی برای سایر کشورهای آزاده جهان تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت درس ایثار و شهادت و ایستادگی را از شهدا فراگرفتند.
وی با بیان اینکه اکنون امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی برقرار بوده و رزمندگان اسلام در قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) در راستای حفظ این امنیت تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند اظهار داشت: نگاه قرارگاه سیدالشهدا به این امنیت تنها نگاه صرف نظامی نیست.

سردار ارجمندفر گفت: نیروهای جان برکف این قرارگاه مقتدرانه در برابر گروهک‌های ضدانقلاب‌ و دشمنان ایستادگی کرده تا به کشور لطمه‌ای وارد نشود و دشمنان نیز بخوبی می‌دانند که اگر دست از پا خطا کنند با واکنش و مجازات سختی مواجه می‌شوند.
وی با بیان اشرافیت کامل بر مرزها ادامه داد: ما امنیت خود را مدیون خون شهدا هستیم زیرا به برکت خون این شهدا ایران هم اکنون آنچنان قدرتمند شده است که دنیا این اقتدار تحسین کرده و در برابر آن سرتعظیم فرو می‌آورد.
وی با اشاره به اینکه جهان به قدرت انقلاب اسلامی ایران واقف شده است، افزود: باید به تاریخ این انقلاب افتخار و نسبت به این موضوع غفلت نکنیم که برای اقتدار و توسعه آن تمام تلاش خود را به کار گیریم.

جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) با اشاره به اینکه تولیدکنندگان ما فرماندهان عرصه جنگ اقتصادی هستند، بیان کرد: امروز عرصه اقتصاد به عرصه جنگ تبدیل شده است و دشمن می‌خواهد در این عرصه به اهداف خود دست یابد.
وی اظهار داشت: زمانی که داعش به اقلیم کردستان عراق حمله کرده بود، آنها برای مقابله به کل دنیا متوسل شدند ولی در نهایت با قدرت ایران اسلامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با تلفات شدید مجبور به عقب‌نشینی شد.
وی به پروژه‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) اشاره کرد و افزود: از سال ۹۰ تاکنون ۱۱ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی در کشور به اجرا شده است.
سردار ارجمندفر افزود: امسال نیز بیش از یک هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شده و بیش از سه هزار مسکن مددجویی کمیته امداد و بهزیستی را نیز با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و یا با استفاده از نیروی خودجوش مردمی تکمیل و یا در دست احداث است.
جانشین قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) بیان کرد: علاوه بر آن، این قرارگاه در مدت یکسال و با استفاده از فکر و مشاوره ۲۵ استاد دانشگاه، سند راهبردی توسعه غرب و شمال‌غرب کشور را بنا به درخواست رییس‌جمهوری مبنی بر توسعه پایدار این منطقه با در نظر گرفتن تمام جوانب از جمله مسایل فرهنگی، اقتصادی و نظامی تنظیم و تدوین کرد.

وی گفت: این سند با تصویب در شوراها و کمیته‌های مختلف کشوری ابلاغ شده است تا با اجرای آن شاهد شکوفایی و پویایی این منطقه باشیم.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) برای افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به میاندوآب سفر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)