بیوگرافی Kung Lao؛ صلح طلب‌ترین شخصیت‌ Mortal Kombat


Kung Lao در میان راهب‌های شائولین جز صلح طلب‌ترین آن‌ها محسوب می‌شد و بیشتر فتالیتی‌های وی بوسیله کلاهش انجام می‌گیرد.

بیوگرافی Kung Lao؛ صلح طلب‌ترین شخصیت‌ Mortal Kombatبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری بازی‌های Mortal Kombat طی این چند سال توانسته اند مخاطبان خاصی را به خود جلب کنند که شاید هر کدام خودش را شبیه یکی از شخصیت‌های این بازی می‌پندارد. کنگ لائو یکی از راهب‌های شائولین و جز گروه نیلوفر سفید بود که از فرزندان خاندان بزرگ کنگ لائو محسوب می‌شد. وی بر خلاف اجدادش، میل به قهرمانی نداشت و ترجیح می‌داد زندگیش در آرامش قرار داشته باشد. Kung Lao در میان راهب‌های شائولین جز صلح طلب‌ترین آن‌ها بود؛ اما در مواردی که به وی یا به دوستانش و یا حتی به قلمروی زمین حمله می‌کردند؛ به شدت سرکشان را مورد مجازات قرار میداد، اما با این حال، این موضوع در MK ۲۰۱۱ تغییر یافت و لائو مشتاق شد تا خود را کنار لیو کانگ اثبات کند.

این شخصیت همچنین در این مسیر از استاد بو رای چو مشورت می‌گیرد و از شناسه‌های بارز کنگ لائو، کلاه تیغه‌ای شکل و برنده اش در مبارزات خود استفاده می کند. حتی بیشتر فتالیتی‌های وی بوسیله کلاهش انجام می‌گیرد و جالب است بدانید که جان تابیس ((John Tobias)) یکی از سازندگان مورتال کامبت در مصاحبه با‌ای جی ام (EGM) در سال ۱۹۹۵ اذعان داشت که؛ ایده کلاه کنگ لائو بر گرفته از یکی از فیلم‌های سینمایی جمیز باند در سال ۱۹۶۴ بوده؛ به این طریق که شخصی به نام Oddjob در این فیلم، کلاه خودش رو به عنوان سلاح پرتاپ می‌کرد.

بیوگرافی Kung Lao؛ صلح طلب‌ترین شخصیت‌ Mortal Kombat

Mortal Kombat ۲

کنگ لائو آخرین نسل از خاندان بزرگ کنگ لائو بود که همانند سایر راهب‌ها آموزش دیده شد. کنگ لائوی بزرگ (جد کنگ لائوی فعلی) از بزرگ‌ترین قهرمانان مبارزات مرگبار به شمار می‌رفت و سال‌های متمادی قهرمانی رو در اختیار داشت؛ اما سرانجام بعد از ۵۰۰ سال، با کشته شدن لائوی بزرگ بوسیله ((گورو))، این عنوان قهرمانی به این نسل از شوکان رسید. با مرگ کنگ لائوی بزرگ، شنگ سانگ بر این مبارزات حکمرانی کرد.

وقتی که معبد شائولین بوسیله ((باراکا)) و تارکاتان‌های دیگه مورد حمله قرار گرفت؛ این شخصیت به همراه دوست خود لو کنگ برای انتقام جویی از برادران راهب خود، به اوتولد سفر کردند؛ البته هدف نهایی او از این سفر بازسازی دوباره جامعه نیلوفر سفید در مدرسه وو شی، برای آموزش نسل جدیدی از مبارزین بود و از این رو سفر کنگ لاتو و لو کنگ به دنیای بیرون و شکست شائوکان بوسیله لو، راهب‌های شائولین به زمین بازگشتن و آموزش نسل جدید مبارزین آغاز گردید.

Mortal Kombat ۳

زمانی که شائوکان قلمروی زمین را مورد یورش قرار داد؛ کنگ لائو به طور موقت طرح بازسازی دوباره جامعه نیلوفر سفید را رها کرد. او در این یورش با شائوکان رودر رو شد، اما شاتوکان با جادو نیرومند خود کنگ لائو رو زخمی کرد در حدی که وی روبه مرگ رفت. خبر زخمی شدن کنگ لائو به لو کنگ رسید و او شائوکان رو به مبارزه طلبید و در این مبارزه برای دومین بار شائو کان رو شکست داد.

بیوگرافی Kung Lao؛ صلح طلب‌ترین شخصیت‌ Mortal Kombat

Mortal Kombat Gold

بعد از این واقعه، کنگ لائو به معبد شائولین برنگشت و اجازه داد تا همه کشته شدن وی را باور کنند تا بتواند در آرامش زندگی کند؛ اما این آرامش زیاد طول نکشید، چون شیناک به همراه نیرو‌های خودش به زمین یورش برد و اینکه کنگ لائو فهمید که گورو که جد بزرگش رو کشته بود؛ زنده است. پس از شکست خوردن شیناک، کنگ لائو تصمیم گرفت که گورو را نابود کند، اما به دلیل اینکه گورو پیمان صلحی رو با پرنسس کیتانا بسته بود؛ از این تصمیم منصرف شد.

Mortal Kombat Deadly Alliance

با کشته شدن لو کنگ در اتحاد مرگبار، کنگ لائو تصمیم به مبارزه علیه شنگ سانگ و کوانچی گرفت و این موضوع را با رایدن مطرح کرد؛ به دلیل در حد نصاب نبودن توانایی کنگ لائو، رایدن استاد بوراچیو رو مامور به آموزش کنگ لائو کرد. پس از مدتی کنگ لائو به همراه رایدن و کیتانا عازم مبارزه با دو جادوگر شدند؛ اما کنگ لادو به دست شنگ سانگ و کیتانا به دست کوانچی کشته شد و رایدن در مقابل این دو جادوگر تنها ماند و با این مرگ کنگ لائو اسیر طلسم اوناگا شد. اما این پایان راه او نبود چرا که بعد‌ها توسط ارمک از دست طلسم اوناگا رهایی پیدا کرد.

Mortal Kombat Armageddon

با توجه به بیوگرافی (فوجین)، کنگ لائو با وی متحد گردید تا به کمک هم دوستان قدیمی خود رو یعنی لو و رایدن رو به حالت عادی بازگردانند و اگر راهی برای برگرداندند آن ها پیدا نکردند مجبور خواهند شد که لو و رایدن رو نابود کنند. در پایان کار او در آرماگدون، وی با شکست دادن (بلیز)، روح جد بزرگ خود رو مشاهده کرد و به این واسطه به زمان قبل سفر کرده و در نبردی در مقابل گورو قرار گرفت و با شکست گورو به قهرمان مبارزات مرگبار تبدیل گشت؛ اما با این حال بین لو و کنگ لائو هیچ گاه رقابتی برای تصاحب این مقام صورت نگرفت.

از نظر جامعه نیلوفر سفید، کنگ لائو قهرمان آنها حساب می‌شد و برای مسابقات مرگبار مد نظر گرفته شده بود؛ اما کنگ لائو این عنوان رو نپذیرفت و ترجیح داد که یه زندگی اروم داشته باشه؛ بنابراین جامعه نیلوفر سفید به جای او لو کنگ رو برای مبارزه فرستادند.

بیوگرافی Kung Lao؛ صلح طلب‌ترین شخصیت‌ Mortal Kombat

Mortal kombat ۲۰۱۱

کونگ لائو مانند همیشه همراه لو کنگ و raiden بود و در مبارزات حظور داشت. در میانه داستان، کیتانا توسط شائو کان زندانی می‌شود و raiden و لو کنگ برای نجات او به دنیای بیرون می‌روند. لو کنگ مشغولی آزاد کردن کیتانا می‌شود و کونگ لائو هم به جای او با کوان چی و شنگ سونگ مبارزه می‌کند، اما بعد از مبارزه شائو کان گردن او را می‌شکند و او را میکشد.

Mortal kombat x

کونگ لائو مانند دیگر مبارزان در این بازی کشته شده به دست کوان چی زنده می‌شود و به ارتش دنیای زیرین می‌پیوندد و به کوانچی برای آزاد سازی شیناک کمک می‌کند.

Mortal kombat ۱۱

کرونیکا با ادغام زمان گذشته و حال باعث می‌شود تا کونگ لائو دو باره زنده بشود و در مقابل آینده خود که به کرونیکا و ارتش دنیای زیرین کمک میکند قرار بگیرد. در آخر کونگ لائو همراه استادان و دوستان خود در شائولین به raiden در مبارزه با کرونیکا کمک می‌کند و بسیاری از سربازان دنیای زیرین را نابود می‌کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تظاهرات شهرک‌نشینان به محل اقامت «بی‌بی» رسید