یادواره شهدای روستاهای بالالموک، کاسگر محله و لهمال قائمشهر برگزار می شود


یادواره شهدای روستاهای بالالموک، کاسگر محله و لهمال قائمشهر برگزار می شود

بیست و دومین یادواره شهدا با محوریت سردار شهید مهدی یحیایی و 26 آلاله  روستاهای بالالموک، کاسگر محله و لهمال قائمشهر با مشارکت کانون فرهنگی و هنری شهدای بالالموک این شهر، جمعه(یکم آذر) با سخنرانی سردار جعفری برگزار می شود.

«عمران قبادی»، امروز (۳۰ آبان) به خبرنگار حبرگزاری شبستان در ساری گفت: بیست و دومین یادواره شهدا با محوریت سردار شهید مهدی یحیایی و 26 آلاله روستاهای بالالموک، کاسگر محله و لهمال قائمشهر با مشارکت کانون فرهنگی و هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی (علیه السلام) این شهر، جمعه(یکم آذر) با سخنرانی سردار جعفری، مشاور رییس کل ستاد نیروهای مسلح بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی (علیه السلام) قائمشهر اظهار کرد: علی علیپور، مداح و محمد رضا اسحاقی به خواندن لالایی مادران برای فرزندان دلبند خویش به زبان مازندرانی می پردازند.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی در مدرسه ابتدایی روستای بالالموک، اجرای مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب در مدرسه راهنمایی این روستا با محوریت شهدا، پحش کلیپ و برپایی ایستگاه صلواتی از برنامه های جانبی این یادواره هستند.

قبادی ابراز کرد: این یادواره با مشارکت کانون فرهنگی و هنری شهدای بالالموک مسجد امام علی (علیه السلام) قائمشهر و ستاد یادواره با هدف شناساندن زندگی شهدا به جوانان جهت آشنایی آنها با مرام و منش مردان خدایی در سالن ورزشی شهدای بالالموک بعد از میدان حانبازان به سمت میدان امام خمینی (رحمت الله علیه) این شهر، برگزار می شود.

وی گفت: در طول سه سال آینده، کتاب حاوی وصیتنامه شهدای این سه روستا، عکس های خانوادگی و خاطرات خانواده معظم و معزز مردان وصال یافته به یار با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس، آماده می شود.

قبادی اظهار امیدواری کرد که این کتاب در یادواره شهدای این سه روستا در سال یکهزار و 401 در اختیار علاقه مندان وادی شهید و شهادت در روستای بالالموک، قرار گیرد.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !