آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله


روسری از انواع اکسسوری های مناسب برای خانم ها می باشد که علاوه بر طرح و رنگ آن بهتر است برای داشتن استایل جذاب به نحوه بستن روسری توجه شود. روش های زیادی برای بستن این اکسسوری وجود دارد و شما می توانید به کمک انواع مدل های بستن روسری لبنانی و بستن روسری به روش ساده و … برای بستن روسری تان اقدام کنید. بستن روسری لبنانی در چند مرحله ساده بستن...

روسری از انواع اکسسوری های مناسب برای خانم ها می باشد که علاوه بر طرح و رنگ آن بهتر است برای داشتن استایل جذاب به نحوه بستن روسری توجه شود. روش های زیادی برای بستن این اکسسوری وجود دارد و شما می توانید به کمک انواع مدل های بستن روسری لبنانی و بستن روسری به روش ساده و … برای بستن روسری تان اقدام کنید.

بستن روسری لبنانی در چند مرحله ساده

بستن روسری به روش لبنانی یکی از انواع روش های پرطرفدار و جذاب در بین خانم ها و دختران جوان امروزی است زیرا بستن این اکسسوری به روش لبنانی علاوه بر اینکه زیبایی استایل شما را تمکیل می کند دارای پوشش و حجابی کامل نیز می باشد و شما می توانید بستن روسری به این روش را جایگزین مقنعه نمایید.

آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله

آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله
آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله

مراحل بستن روسری

۱. ابتدا روسری را باز کنید و یک مثلث کوچک از روسری را تا بزنید توجه داشته باشید که هر چه قسمت سه گوش داخلی روسری کوتاه تر باشد هنگام بستن ، روسری بلندتر به نظر می رسد و زیبایی و جذابیت آن روی سر نیز بیشتر می شود. توجه داشته باشید که اگر جنس روسری شما نازک است یا تمایل دارید روی آن از چادر استفاده نمایید و دولای روسری روی سر شما ایست خوبی ندارد می توانید از طلق نازک که مخصوص روسری است استفاده نمایید و طلق را میان دولای روسری قرار دهید.

۲. روسری را روی سرتان قرار دهید و قسمت زیر چانه را به کمک سنجاقی محکم نمایید.

۳. در این مرحله به کمک دست قسمت زیر چانه تان را محکم بگیرید و چین کناری روسری را در دست هایتان بگیرید و آن را از قسمت زیری چانه عبور دهید و در طرف دیگر سر نزدیک به محل گوش ها آن را با سنجاق محکم نمایید به عبارتی دیگر گوشه سمت راست روسری را به گوشه سمت چپ ببرید به صورتی که سنجاق در زیر گلو شما پنهان شود سپس آن را از قسمت کمی بالاتر از انتهای روسری در جایی که به گونه شما نزدیک است به کمک سنجاق تزیینی محکم نمایید.

۴. در این مرحله همه لایه هایی که نزدیک به چانه هستند و چین های موجود روی روسری را در مرتب کنید.

آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله

آموزش بستن روسری لبنانی به صورت مرحله به مرحله

توجه داشته باشید که از مدل بستن روسری لبنانی خانم های چادری و مانتویی می توانند استفاده کنند و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که به حجاب و پوشش خود اهمیت زیادی می دهید بهتر است از این روش برای بستن روسری تان استفاده نمایید و ظاهری امروزی و جذاب داشته باشید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات