بسیاری از سردسته‌های عوامل اغتشاش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند


بسیاری از سردسته‌های عوامل اغتشاش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس حافظ اقتدار کشور و امنیت مردم است و این موضوع را در جریان اغتشاشات اخیر به خوبی نشان داد.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌های هفته گذشته، عده ای از اشرار با سوء استفاده از مطالبه‌گری مردم، دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

وی افزود: این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج، به دنبال تحقق خواسته‌های دشمنان بودند که با حضور به موقع پلیس و نیروهای بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی‌ها خاموش شد.

جاویدان تصریح کرد: پلیس پس از ختم قائله درگیری‌ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی‌ها پرداخت و موفق شده تاکنون بسیاری از سردسته‌های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد دستگاه قضایی نیز برابر قانون، برخوردهای لازم را با اشرار و اغتشاشگران انجام دهد تا دل مردم که از پس از این حوادث جریحه دار شده بود، التیام یابد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌ شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت، گفت: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای درگیر بازگشت.

جاویدان یادآوری کرد: اقتدار پلیس در مواجهه با آشوبگران بار دیگر ثابت کرد ماموران پلیس با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و در این راستا نیز شهدایی مانند شهید "ایرج جواهری" تقدیم کردیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه در مراسم راهپیمایی روز گذشته اشاره و اظهار کرد: مردم با حضور به موضع خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پیام خود را به گوش دشمنان رساندند.

وی گفت: بصیرت مردم اتقلابی کرمانشاه یکی از دلایلی بود که دشمنان نتوانستند به اهداف و برنامه‌های خود در این استان مرزنشین دست یابند و ثابت کردند که آشوبگران در این کشور جایی ندارند.

جاویدان در پایان فرا رسیدن هفته بسیج را نیز گرامی داشت و گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) است که در طول 40 سال اخیر نقش به سزایی در موفقیت‌های انقلاب داشته و در جریان حوادث اخیر نیز به خوبی ظاهر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی