پیروزی تنیسور اسپانیایی با اشک‌هایی به یاد پدر


پیروزی تنیسور اسپانیایی با اشک‌هایی به یاد پدر

روبرتو باتیستا آگوت، تنیسور اسپانیایی، سه روز بعد از مرگ پدرش در فینال جام دیویس یک پیروزی مهم برای اسپانیا بدست آورد و در پایان بازی با چشمانی اشک‌بار از پیروزی‌اش گفت.

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو باتیستا آگوت در فینال جام دیویس که در شهر مادرید بین دو تیم اسپانیا و کانادا برگزار می‌شد در یک بازی احساسی موفق شد حریفش فلیکس اوژه آلیاسیمه را شکست دهد. پیروزی مهم آگوت سه روز بعد از مرگ پدر او بدست آمد و باعث شد تنیسور اسپانیایی بعد از مسابقه با چشمانی اشک‌بار و در حال گریه، پیروزی‌اش را به هواداران اسپانیایی تقدیم کند.

پیروزی تنیسور اسپانیایی با اشک‌هایی به یاد پدر

آگوت که بعد از مرگ پدرش به نظر می‌رسید از همراهی با تیم اسپانیا خودداری کند به شکلی غیرمنتظره به ترکیب این تیم بازگشت و در اولین بازی جدال فینال بین اسپانیا و کانادا موفق شد حریف 19ساله کانادایی خود را با نتایج 7-6 (7-3) و 6-3 شکست دهد.

پیروزی آگوت از آن جهت مهم است که حالا در صورت پیروزی رافائل نادال بر حریفش شاپوفالوف در دومین دیدار رقابتهای انفرادی، اسپانیا قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد. کانادا برای اولین بار به فینال جام دیویس راه یافته ولی اسپانیا به دنبال ششمین قهرمانی خود در این رقابتها است. فینال رقابتها در قالب سه مسابقه خواهد بود و اگر دو تیم بعد از دو دیدار مساوی باشند دیدار سوم تکلیف را مشخص خواهد کرد.

آنچه دیدار آگوت با حریف کانادایی‌اش را تراژیک کرده بود مرگ ناگهانی پدر او بود. باتیستا آگوت روز پنج‌شنبه در حالی ناگهان اردوی تیم ملی را ترک کرد که پدرش به بیمارستان منتقل شده بود. بعد از آن فدراسیون تنیس اسپانیا اعلام کرد که پدر این تنیسور درگذشته.

پیروزی تنیسور اسپانیایی با اشک‌هایی به یاد پدر

با اینحال آگوت که تنیسور شماره 9 دنیا است روز شنبه به مادرید برگشت تا از نزدیک شاهد پیروزی هم‌تیمی‌هایش بر بریتانیا در مرحله نیمه‌نهایی باشد. بعد از آن بود که از او خواسته شد تا در فینال رقابتها به میدان برود.

آگوت که مادرش را هم سال گذشته از دست داده بعد از پیروزی در فینال، دستهایش را به سوی آسمان گرفته و اشک از چشمهایش جاری شد. او در پایان مسابقه با چشمان گریان به هواداران اسپانیا گفت:" امروز در این زمین حس خیلی خاصی داشتم. فقط می‌توانستم با تمام قوا تلاش کنم و از جان و دل مایه بگذارم. خیلی خوشحالم که توانستم اولین امتیاز را برای اسپانیا بدست بیاورم".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان