جهاد دانشگاهی رودسر به مناظرات دانشجویی کشور راه یافت


جهاد دانشگاهی رودسر به مناظرات دانشجویی کشور راه یافت

رشت - ایرنا - مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی گیلان از راهیابی جهاد دانشگاهی شهرستان رودسر به مناظرات دانشجویی کشور خبر داد.

حسین زنجانخواه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری این مسابقه ها در دو مرحله استانی و کشوری افزود: جهاد دانشگاهی رودسر در مرحله استانی مسابقه های مناظره دانشجویی مراکز علمی و کاربردی گیلان با کسب بیشترین امتیاز توانست به مرحله کشوری این مسابقه ها راه یابد.

وی اظهار داشت: مرحله استانی سومین دوره مسابقه های مناظره دانشجویی مراکز علمی و کاربردی هفته گذشته با شرکت هشت تیم در موضوعات مختلف از جمله کارآفرینی، مهارت آموزی، اشتغال و ...... در گیلان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی گیلان خاطر نشان کرد: سومین دوره مسابقه های مناظره دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور با محوریت گام دوم دانشگاه، توسعه کیفی هدفمند و گسترش فرهنگ مهارتی برگزار می شود.

وی با بیان این که مرحله کشوری این جشنواره از دوازدهم تا شانزدهم ماه جاری به میزبانی آذربایجان شرقی در تبریز برگزار می شود، اضافه کرد: در مرحله کشوری این دوره از مسابقه ها، تیم های برگزیده دانشگاه های علمی کاربردی از استان های مختلف کشور با هم رقابت می کنند.

وی درباره برگزاری مناظرات دانشجویی مراکز علمی کاربردی کشور اضافه کرد: بر اساس فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری، دانشگاه‌ها باید نگاه ویژه ای درباره موضوعات فرهنگی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی دانشجویی داشته باشند که این مناظره ها نیز با توجه به این مهم برگزار می شود.

دو هزار و ۵۹۰ دانشجو در مقطع کاردانی و دو هزار و ۴۷۱ دانشجو نیز در مقطع کارشناسی در مراکز علمی کاربردی استان گیلان تحصیل می کنند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی، در کنار آموزش‌ های تئوری به مهارت افزایی و کارآفرینی دانشجویان نیز می پردازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»