هنری کویل بی خیال نقش «سوپرمن» نمی‌شود


هنری کویل بی خیال نقش «سوپرمن» نمی‌شود

هنری کویل که با لباس «سوپرمن» در چندین فیلم نقش‌آفرینی کرده، معتقد است هنوز می‌تواند این نقش را بازی کند.

هنری کویل بی خیال نقش «سوپرمن» نمی‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، هنری کویل که نقش ابرقهرمانی سوپرمن را برای نخستین بار در فیلم سینمایی «مرد پولادین» و همچنین اخیراً در فیلم شکست خورده «لیگ عدالت» بازی کرده است، اصرار دارد زمان او برای بازی در این نقش هنوز به پایان نرسیده است.

او می‌گوید: شنل بتمن هنوز در کمد است. این نقش هنوز برای من است و من دوست دارم در حالی که فیلم بعدی سوپرمن ساخته می‌شود، یک گوشه تاریک بنشینم و ساکت باشم. بی خیال این نقش نشده ام و هنوز چیز‌های زیادی هستند که باید به این نقش اضافه کنم. داستان‌ها و ماجراجویی‌های زیادی هستند و هنوز عدالت‌هایی هست که باید توسط سوپرمن اجرا شود.

این صحبت‌های کویل در حالی مطرح شده که کمپانی برادران وارنر بعد از شکست خوردن برنامه اش برای ترکیب شخصیت‌های دی سی در فیلم سینمایی «لیگ عدالت» (که شخصیت بتمن و سوپرمن دشمن هستند) از معرفی فیلمی جدید با نقش آفرینی این بازیگر انگلیسی خودداری کرده است.

فیلم سینمایی «بتمن در برابر سوپرمن» با ۲۵۰ میلیون دلار بودجه، ۸۷۳ میلیون دلار فروش داشت و نتوانست شگفتی ساز شود. قسمت بعدی آن نیز که با عنوان «لیگ عدالت» منتشر شده بود، با ۳۰۰ میلیون دلار بودجه تنها ۶۵۷ میلیون دلار فروش کرد و شکست فیلم قبلی خود را تکرار کرد.

آخرین فیلم سینمایی که به طور مستقیم به شخصیت‌های دی سی مربوط می‌شود، به سال ۲۰۱۸ و فیلم «آکوامن» سودآور‌ترین فیلم سال که یک میلیارد دلار فروخت و همچنین فیلم «شزم!» باز می‌گردد.

اخیراً کویل در فیلم سینمایی «ماموریت:غیرممکن- فالوت» به همراه تام کروز و همچنین سریال جدید نتفلیکس به نام «جادوگر» که از ۲۰ دسامبر منتشر می‌شود، نقش آفرینی کرده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403